Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reklampausinfo till Starisen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reklampausinfo till Starisen :)

Första reklampausen då:

De har visat lite av vad som hänt i helgen - och förvånansvärt nog har man fått se en hel del positiva visningar av Peter och lite mer negativa från gurk och kat. Gry påminde än en gång om att nominieringsprat INTE är tillåtet och pratade även om de tydliga grupperingarna.

Man fick även se vinnarna i videotävlingen till big-brotherlåten, en del av den iaf och hela finns att se på deras hemsida.

Personligen la vi här hemma ett gäng till signaler på Peter, tom Simpson fick knappra en gång

Återkommer nästa paus!
    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
    // Hale Chidduck

Sv: Reklampausinfo till Starisen

Det var nog tidernas kortaste visning mellan reklampauser nu då.

Denna gång visade de lite från uppdragen och när krille skickade in deltagarna i helvetet en efter en och även när madde då till sist valde Simon som medvinnare eller vad man ska säga. Troligen får man se lite av deras helikoptertur nu efter denna pausen?

Några röstningar till på Peter hann vi med också
    // Hale Chidduck

Comment

Ännu ett kortare klipp då, känns som det är mycket reklam idag helt klart!

De visade helikopterresan och lite ifrån helvetet, kändes lite som att de egentligen inte har så mycket att visa. Sen tyckte jag att tom Gry var lite mer än lovligt snäll mot gurk och kat och lite mer taskig mot Peter med sina frågor om vad det tyckte om tiden i helvetet.

Kollar lite på liven samtidigt på datorn och nu har de tydligen stängt bubbelpoolen, kanske är något planerat efter sändningen idag?

Åh vad jag bara hoppas att det går vägen nu!
      // Hale Chidduck

Comment

Fast Madde är verkligen för genomtråkig, t o m när Gry försöker desperat få henne att säga någonting kul eller underhållande eller något alls så ser hon bara färglös ut och svarar typ "ja".

Men, men, hon kan få vara en del av tapeterna ett tag till, skadar ju inte.
        ________
        ____

Comment

Börjar tro att det inte finns en chans att Gurkan någonsin åker, de lägger till extra pruttljud när de visar klipp på honom, de skall ha något spex med en Kebaberia nästa helg, självklart lade de till ett pruttljud när de gjorde reklam för det, och de söker ju fortfarande en Mini-gurkan..

Usssssssssschhhh och TVII
          ________
          ____

Comment

Bara studiosändning denna gång, en form av "expertpanel" som fick säga sitt om Big brother och även ställa frågor till deltagarna.

Den roligaste frågan var väl om Sara skulle släppa på dubbeltrosan - hon svarade att det inte lär ske i huset men kanske på utsidan
            En annan var en fråga till gurkan om vem han trodde skulle åka ut idag, blajsvar
            Och en annan var den till gurkan med om varför han fejkade att han inte kan simma - man måste ju skoja blev svaret.

Gry avslöjade att det blir releaseparty på onsdag med kebaberia utanför huset där de kommer sälja signerade ex av cd:n och få en kebab på köpet, sen visades en reklamsnutt för låten. Lite trist att det koncentreras så mycket på gurkan tycker jag, är väl här det är tänkt att mini-gurkan som de sökt ska stå och sälja. Varför inte en mini- av alla de som är med på låten tex?
            // Hale Chidduck

Comment

Och ytterligare samtal är inringt på Peter såklart!!
              // Hale Chidduck

Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - ÄNTLIGEN ÅKER APAN UT!!!!!! psykokat då för den som inte fattade

Peter och gurkan är kvar.
                // Hale Chidduck

Comment

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄKLA GUDOMLIGT!!!!!!!!!!!!!

Bästa tillfället sedan Big Brother startade denna säsong! Nu börjar det verkligen bli en sevärd omgång!
                  ________
                  ____

Comment

Tråkiga nu är att åtminstone en av Gurkan eller Chrille kommer autonominera sig själva genom att bryta mot reglerna. Gissningsvis bägge så att det blir minst 4 nominerade.

Meeeeeeeen, jag skall inte klaga ännu, fortfarande jääääkligt nöjd!
                    ________
                    ____

Comment

Man ser ju tydligt hur de små kugghjulen rör sig i gurkans huvud - garanterat han kommer autonominera sig även nästa vecka så han får sitta mot madde och nån mer. Vet dock ej om krille skulle sjunka till gurks nivå och autonominera sig själv. Han spelar nog mer rent spel åtminstone. Är bara så hiiiiiiiiiiiimla nöjd med att krattan äntligen ute nu - har väntat sen dag 1 på det! Puss på er alla som röstat på Peter
                      // Hale Chidduck

Comment

Tack tack Duke och paci för ni skriver vad som hänt....fan hade ju så gärna velat att Gurkan åkt ut,det e han jag har svårast för och tror sören att BB gör allt för att han ska vinna hela BB..Han får gratis reklam hela tiden och fått alla fördelar man kan få..Men e som sagt glad att Peter fick stanna,han e den jag gillar bäst av de tre som nu satt..Man ska ringa på bara en och inte dela upp rösterna..då funkar det som bäst

Comment

Jepp, här ringdes det som sjutton på bara Peter - hade ju velat ha ut både gurk och kat nu men att åtminstone en av dem åkte får man vara glad över. Och det är sjukt hur mycket bb verkar koncentrera sig på gurkan helt klart. Verkligen genomskinnligt vid det här laget känns det som..

Jag tror han kommer autonominera sig till nästa vecka med för att slippa sitta mot exempelvis krille, sprider risken på tre istället. Ogillar han verkligen!!!!! usch.
                          // Hale Chidduck

Comment

Ja jag ringde oxå en del,för jag ville verkligen ha honom kvar...så glad att jag fått nått som jag velat i detta bb,brukar ju aldrig bli som jag vill,men nu fick Peter stanna och det känns gött....Får hoppas på att chrille nu fattar att gurkan drar ner honom i skiten (enligt mig dådå) att han vinner på att inte gå på gurkans skitsnack..Det var katta de där inne ville ha ut,så mycket möjligt att nomineringen ser annat ut nästa gång,ja om nu inte Chrille bara svansar för Gurkan..Tror ju att några väljer honom framför madde tex..men men,vi får se hur det nu går..Blir säkert så man trodde från början,ja att Gurkan vinner skiten ju med det e vad bb velat från första början..fattar inte vad folk ser hos honom..alls...det e nu jag säger synd inte alla tycker som mig..haha

Comment

________
                              ____

Comment

Working...
                              X