Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hemsidan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hagge B; Japp, hon verkar sova....har då inte rört sig senaste 15 min på DC1.

Comment

Lina is the best!!!,,,*KROSSA PACKET!!!!*

Comment

Äntligen börjar folk genomskåda henne.. Har inte tyckt om henne någon gång har alltid haft en falskhet i bb.. När hon inte fick Stefan då gick hon till Olivier.. Och sen tycka att Rebeckah är ute efter Olivier.. Sen förstöra för alla och tro man skall vara omtyckt..

Comment

Antagligen kommer de att få nobben av BB vad de än föreslår!! Så då antar jag att oliven och Lina får en egen matbudget dvs 0 kr.

Då kanske Lina fattar!!!

Comment

Att hon bara sitter och trycker i sig mat, skrattar, filar på naglarna och ser uttråkad ut när de pratar om pengar, engelskprat, matbrist och brist på respekt. Fy fan för personer som Lina..

Comment

Hagge B: Visst sjunker lina, visst trillar hon ner på minuslistan, MEN, eftersom Stefan redan ligger där, längst nere, kan man ju inte säga att Stefan rocks.

Just nu toppar ulrika min pluslista

Comment

blyerts... jag menade i denna diskussion.. hans sätt att föra snacket... *sorry*

Comment

Har hela tiden tyckt att det är en bitch som kliver i \"Johannas snubbe\" med andra ord Olivier för att sedan sitta och vara tjurig och barnsligt svartsjuk på Rebakah som man säger \"What`s goes around comes around\" med andra ord och på svenska: Som man bäddar får man ligga\"..........

Comment

DJ Slim: Jo jag vet att hon grävt sin egen grav....men jag vill inte att det ska vara så...och jag vill heller inte att folk ska börja tycka om Stefan...Drömmen är om Stefan åker mot Lina...sen om Lina åker efter det spelar ingen roll....

Comment

Heja Filip!!!!

Comment

Saga.. du missförstod mig visst.. hmmm

Comment

håller verkligen me dej Zita Hon har ingen som helst anledning å bli sur på olivier för hans beteende, att han tittar på andra tjejer å så Jag menar hon snodde ju själv honom från en annan tjej Hur tror hon att Joanna känner sig? \"Allt ni vill att andra ska göra för er, de ska ni oxå göra för dem\"...

Comment

SophieB--->Heja SophieB

LOL

Comment

jösses saga tycker du så illa om Stefan

Comment

Hagge B: hahaha gjorde jag? säkert för jag är så trött...ska gå o nana nu...sov gött alla goa människor

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X