Man undrar ju vad alla här på forumet gjort inne i huset nu. Själv hade jag gått för länge sedan, har det så mycket bättre ute! Lina är iallafall den som känns mest ärlig med sig själv och sina åsikter, Stefan är bara så inställsam och så för ycket. Han verkar bara säga det han tror att vi här ute vill höra!!! Jag är är inte blondin, och har inte några silikontuttar, men power till dem som står för de de tycker!!!!! (Oavsett andras åsikter)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hemsidan
Collapse
X
-
jag tycker ju att det är just det lina INTE gör - står för vad hon tycker alltså. tycker hon påfallande ofta snackar bort saker hon sagt med typ \"det var ett skämt\" eller liknande...Jag är en kille som gillar livet genom att åka motorcyckel.
- Comment
Comment
-
Rotmos--->Är Lina ärlig med sina åsikter?Då tycker jag att hon ska följa de fullt ut,och inte bara de som passar henne.
Tex hur många tror att Lina blir kvar i huset ifall Olivier skulle bli utröstad först?
Om hon nu är så ärlig varför säger hon inte åt folk det hon tycker?Hon väntar tills hon är ensam med Olivier för att säga det.Ett ex är nu ikväll när hon snackade skit om Reb. för att Reb bad de att sluta prata eng.
Nä Lina är inte ärlig i mina ögon iaf....
- Comment
Comment
-
Okej, jag har inte sett nånting på livesändningarna på nätet, så jag kanske inte är den rätta att uttala mig om Lina så mycket. Men jag tycker att hon är den som reagerar mest trovärdigt på den situationen som är i huset. (förutom att hon stannar fast hos säger att hon inte vill) Varför tex. gör man som Olivier, stannar om man sårat sin älskade, eller stannar som Carro om hom tror att sin kille kommer ta illa upp. Eller Stefans kompis tycker inte att han är som han brukar, utan spelar en (som jag tycker) en inställdsam j-el). Men som alla vet är det kul att veta vad andra tycker. Skuylle alla tycka samma sak, skulle livet var väldigt tråkigt....
- Comment
Comment

Comment