Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skor... igen... såklart!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skor... igen... såklart!

Olivier förstår väldigt bra svenska. Han pratar bra också. Lina säger att hon har bott utomlands i 6 år och pratar flytande engelska bara för det. Vad för engelska är det? Har aldrig hört värre. Pratar man flytande engelska så ska man kunna uttala orden och kunna bilda meningar.De bara gör sig till att de inte kan prata svenska. Vill förstöra för alla andra. Jag tycker att BigBrother bara ska straffa de två nästa gång.

Lina rular BB-huset!

Comment

Lina is the best!!!!

Comment

En liten fundering, som ingen i huset har sagt öppet än (?), men har inte Ulrika bott 10 år i staterna?

Jag ger mig fan på att Ullis INTE pratade svensak speciellt mycket under de tio åren!

Comment

japp hon har bott i staterna flera år. jag fattar inte heller att hon inte använder det som argument. hon pratar ju aldrig engelska med oliver. hon tänker sig för liksom

sjukast är nu när oliver förklarar på engelska att han ska sluta prata engelska

Comment

Skor... igen... såklart!

Vad tycker ni om dessa?

Skitbilliga!! MEN... 8,5 cm klack... väldigt höga med andra ord... lär man sig att gå i sådana höga skor fort?

(som vanligt fungerar inte klippa-klistra här inne, TROTS att jag INTE sitter vid den bärbara nu, så jag har fixat in bilden på en länk istället.. *suckar*)

Edit: Försökte göra nåt men faktum är att du hade rätt. Länken försvann när den sparades. *skäms* /TMM

Comment

Originally posted by turbotrollet
              Vad tycker ni om dessa?

Skitbilliga!! MEN... 8,5 cm klack... väldigt höga med andra ord... lär man sig att gå i sådana höga skor fort?

(som vanligt fungerar inte klippa-klistra här inne, TROTS att jag INTE sitter vid den bärbara nu, så jag har fixat in bilden på en länk istället.. *suckar*)

Edit: Försökte göra nåt men faktum är att du hade rätt. Länken försvann när den sparades. *skäms* /TMM

Turbo, nu pajade jag nog ditt inlägg då'rå.
              -

Comment

Originally posted by TMM
                Turbo, nu pajade jag nog ditt inlägg då'rå.

Nej! Jättebra!

Så vill jag oxå kunna göra!!

Försökte lägga in den där kattbilden i djurtråden via den där gula grejjen du visade, men då kom det bara upp en liten ruta, där bilden skulle vara, men den var "trasig", så det blev ingen bild.. men jag kunde kopiera exakt samma bild..

Skumt..

Comment

Jag gillade modellen..den e ok..men ormskinn/reptil..näää..den va inget jag skulle köpt..

Här e några jag ska lägga bud på..lite dyra men för snygga för att sitta på nån annas fot..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                  Vickan Äger dessa:
                  Marilyn Manson
                  Stockholm
                  Peta Wilson
                  London
                  Monaco
                  Gil.Grissom

Comment

haha Vickan.. de där vita skorna i mitten från tradera lade jag in bild på på gamla oasen!
                    De är fina, men de skulle inte passa mig...

Åhh, jag älskar krokodil/reptil-skinn!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X