Olivier förstår väldigt bra svenska. Han pratar bra också. Lina säger att hon har bott utomlands i 6 år och pratar flytande engelska bara för det. Vad för engelska är det? Har aldrig hört värre. Pratar man flytande engelska så ska man kunna uttala orden och kunna bilda meningar.De bara gör sig till att de inte kan prata svenska. Vill förstöra för alla andra. Jag tycker att BigBrother bara ska straffa de två nästa gång.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Skor... igen... såklart!
Collapse
X
-
Skor... igen... såklart!
Vad tycker ni om dessa?
Skitbilliga!! MEN... 8,5 cm klack... väldigt höga med andra ord... lär man sig att gå i sådana höga skor fort?

(som vanligt fungerar inte klippa-klistra här inne, TROTS att jag INTE sitter vid den bärbara nu, så jag har fixat in bilden på en länk istället.. *suckar*)
Edit: Försökte göra nåt men faktum är att du hade rätt. Länken försvann när den sparades. *skäms* /TMM
- Comment
Comment
-
Turbo, nu pajade jag nog ditt inlägg då'rå.Originally posted by turbotrolletVad tycker ni om dessa?
Skitbilliga!! MEN... 8,5 cm klack... väldigt höga med andra ord... lär man sig att gå i sådana höga skor fort?

(som vanligt fungerar inte klippa-klistra här inne, TROTS att jag INTE sitter vid den bärbara nu, så jag har fixat in bilden på en länk istället.. *suckar*)
Edit: Försökte göra nåt men faktum är att du hade rätt. Länken försvann när den sparades. *skäms* /TMM
-
- Comment
Comment
-
Originally posted by TMMTurbo, nu pajade jag nog ditt inlägg då'rå.
Nej! Jättebra!
Så vill jag oxå kunna göra!!
Försökte lägga in den där kattbilden i djurtråden via den där gula grejjen du visade, men då kom det bara upp en liten ruta, där bilden skulle vara, men den var "trasig", så det blev ingen bild.. men jag kunde kopiera exakt samma bild..
Skumt..
- Comment
Comment
-
Jag gillade modellen..den e ok..men ormskinn/reptil..näää..den va inget jag skulle köpt..
Här e några jag ska lägga bud på..lite dyra men för snygga för att sitta på nån annas fot..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Comment