Det blir så rörigt att hänga med vad alla skriver... (jag är ej nykter)
Passar dessa i ett kök?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
-
-
Passar dessa i ett kök?
Om man har ljuslila tapeter (jag vet, det låter hemskt att ha ljuslila i ett kök) men det är faktiskt jävligt fint!

Och så en vit "hissgardin" bakom, ungefär som på bilden..
Comment
-
Ja jag gillar dom. Jättfina. Såna där som man får ett stort leende i ansiktet av.
Oj då, nu vaknade gardinkvinnan i mig. Jag som har skaffat mina gardiner för att slippa byta. Alltså valt neutrala färger och lite dyrare för att de ska hålla längre. Hur ska jag göra nu då
Comment
-
Låter bra det!!Originally posted by JessicaRabbitDet där kommer att passa fint-fint till ljuslila!
Kanske ska sattsa på dessa då?
Comment
-
Jaaa! De hade ett par jättesöta gardiner i Jotex, de var oxå i denna modell, kökstema, fast det var jättefina chilifrukter på istället, och så var de i beige eller ljusbrunt tyg, ja, med röda chilifrukter på.. men de har utgått..Originally posted by BriaJa jag gillar dom. Jättfina. Såna där som man får ett stort leende i ansiktet av.
Oj då, nu vaknade gardinkvinnan i mig. Jag som har skaffat mina gardiner för att slippa byta. Alltså valt neutrala färger och lite dyrare för att de ska hålla längre. Hur ska jag göra nu då

Det är kul att byta gardiner, det blir som ett helt nytt rum!!! :-D
Comment
-
Ja nån gång är det faktiskt det. Jag har varmorange tapeter och gardiner i samma i vardagsrum och mitt sovrum. Så där får det vara som det är.Originally posted by turbotrolletJaaa! De hade ett par jättesöta gardiner i Jotex, de var oxå i denna modell, kökstema, fast det var jättefina chilifrukter på istället, och så var de i beige eller ljusbrunt tyg, ja, med röda chilifrukter på.. men de har utgått..
Det är kul att byta gardiner, det blir som ett helt nytt rum!!! :-D
Fast nästa gång jag byter ska jag ha vita linnelängder som ljuset kan strömma igenom.
Men i köket kanske jag skulle byta. Chilifrukter det lätt läckert. Fast snart är det ju jul
Comment
-
Ja, ljusa panelgardiner är snyggt.Originally posted by BriaJa nån gång är det faktiskt det. Jag har varmorange tapeter och gardiner i samma i vardagsrum och mitt sovrum. Så där får det vara som det är.
Fast nästa gång jag byter ska jag ha vita linnelängder som ljuset kan strömma igenom.
Men i köket kanske jag skulle byta. Chilifrukter det lätt läckert. Fast snart är det ju jul
El ja, panelgardiner överhuvudtaget, så det tycker jag att du ska ha! 
Näää, säg inte sååå! Elr jo, för julgardiner är så jävla mysigt!
Comment
-
Ja det där med julen så menar jag att jag är så långsam att börjar jag planera nu för gardiner så har jag klart det ung i december, så jag kan inte tänka på ljusa panelgardiner nu.Originally posted by turbotrolletJa, ljusa panelgardiner är snyggt.
El ja, panelgardiner överhuvudtaget, så det tycker jag att du ska ha! 
Näää, säg inte sååå! Elr jo, för julgardiner är så jävla mysigt!
Fast nåt år har jag haft vita gardiner och bara knutit röda band runt. Men det blir så fult om man gör det med panelgardiner, tror du inte?- Quote
Comment
Comment