Jag är trött på att Olivier och Lina ska prata engelska hela tiden. Detta är den svenska verisionen av BigBrother. Då ska alla prata svenska. Han förstår väldigt bra svenska och talar också bra. Därför måste BigBrother straffa dem två hårdare när de bryter mot reglerna. Annars får de söka sig till england. Där betalar de för att få höra folk som pratar engleska. Här i Sverige ska man prata SVENSKA. Och folk betalar för att kunna höra och förstå. Om BB fortsätter att låta dem prata engelska så kommer de att förlora tittare och mer sponsorer. Till och med Dominique kunde prata svenska. Han ansträngde sig för att lära. Han kunde inte heller så bra ibörjan. Hade jag viljat se engelsk version hade jag bytt till någon Amerikansk tvkanal.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jag bara äälskar att såga kändisar
Collapse
X
-
jag bara äälskar att såga kändisar
alltså det är bland det roligaste som finns, att se på hur kändisarna klär sig, och klaga på hur de ser ut, eller bara "wow"a över nån snygg klänning osv... så därför slänger jag in nåt från dagens aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...700814,00.html
så kan vi diskutera de kläderna lite... tihi
men alltså.... Glenn Close passar inte i svart...
det ser bara konstigt ut...

- Comment
-
Originally posted by Bouboualltså det är bland det roligaste som finns, att se på hur kändisarna klär sig, och klaga på hur de ser ut, eller bara "wow"a över nån snygg klänning osv... så därför slänger jag in nåt från dagens aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...700814,00.html
så kan vi diskutera de kläderna lite... tihi
men alltså.... Glenn Close passar inte i svart...
det ser bara konstigt ut...
Jag längtar efter att någon kvinna som är stl större ska gå på röda mattan och alla ska bli: 'WOW'. inte för att jag själv är stor utanför att man blir ju så jävla less på att alla ska försöka se lätt undernärda ut. Det finns massor av människor som passar som sköra, smala, eleganta men en del ser ju ut som slickepinnar med stora huvuden och skinn över några bitar.
Längtar nåt vansinnigt efter olika utseenden.
- Comment
Comment
-
Originally posted by BriaJag längtar efter att någon kvinna som är stl större ska gå på röda mattan och alla ska bli: 'WOW'. inte för att jag själv är stor utanför att man blir ju så jävla less på att alla ska försöka se lätt undernärda ut. Det finns massor av människor som passar som sköra, smala, eleganta men en del ser ju ut som slickepinnar med stora huvuden och skinn över några bitar.
Längtar nåt vansinnigt efter olika utseenden.*Boubou tar på sig nåt sliskit å springer ut på röda mattan*
ser du mig Bria?? va tycks ??
edit: kanske ska sätta in en bild på mig åsså...
här använder jag peruk, men vill ju bara visa upp min fina figur på röda mattan så Bria blir gla!

- Comment
Comment
-
Teri skulle haft en klänning som istället för att markera bysten markerade henns midja, nu ser hon mest kantig och avlång ut.
Nicolette skulle valt en betydligt mer färglad färg, hennes vita hud går inte ihop med en kritvitt klänning.
Glenn ser ut att vara helt utan former i den klänninge, en klänning som markerar midja samt ev. axelband skulle hon nog tjänat på.
Hihi det är jättekul att såga och leka expert
- Comment
Comment
-
Nästa kändis jag måste såga just nu är:
"barabampanfanfaaaar"
Victoria Beckham, alias Posh Spice
Eller ja, hennes kläder som hon nu sla ge ut, nej lansera heter det väl?? *smått förvirrad*
http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,717106,00.html
alltså, visst, vissa kläder kanske är snygga att se på, ser dock varken skönt eller användbart ut...
Måste alla modeller och kändisar vara benrangel??
- Comment
Comment
-
Jag gillar hennes Collection..Jeansen va as snygga..å de här underkläderna otroligt sensuella..erotiska..oki..vissa av plaggen kanske inte e snygga lr så..men ja..jag gillar det jag..Originally posted by BoubouNästa kändis jag måste såga just nu är:
"barabampanfanfaaaar"
Victoria Beckham, alias Posh Spice
Eller ja, hennes kläder som hon nu sla ge ut, nej lansera heter det väl?? *smått förvirrad*
http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,717106,00.html
alltså, visst, vissa kläder kanske är snygga att se på, ser dock varken skönt eller användbart ut...
Måste alla modeller och kändisar vara benrangel??
..Tycker hon lyckats fint att designa..men..iof..hon e väl proffs shoppare så..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
ja, jeansen kan jag hålla med om är ganska snygga.Originally posted by ViktoriaJag gillar hennes Collection..Jeansen va as snygga..å de här underkläderna otroligt sensuella..erotiska..oki..vissa av plaggen kanske inte e snygga lr så..men ja..jag gillar det jag..
..Tycker hon lyckats fint att designa..men..iof..hon e väl proffs shoppare så..
men sen vett tusan vad hon vill med det andra
ja, hon är väl en proffs-shoppare
vad vi nu menar med det

- Comment
Comment
-
Originally posted by Bouboumen sen vett tusan vad hon vill med det andra
ja, hon är väl en proffs-shoppare
vad vi nu menar med det
..vill antagligen sälja,göra sig ett namn i den världen,som mode designer..
Å att satsa på underkläder tror jag e smart..svårare göra snygga kläder..festblåsor å så..som ska bäras av kanske sk mer kända kvinnor..bättre då med underkläder å sånt..kanske sånt som hennes sk fans som vuxit upp idag kan tänkas betala dyrt för att äga..
Tycker mig känna dragningen åt Victoria's Secret med hennes underkläder på nåt vis..kanske lite mer...vågat..lite mindre sensuellt..men ändå erotiskt typ..
Shit vilken analys jag försöker mig på..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Comment