Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jobbigt att välja!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lover
    köp alla så kan du växla mellan dom men dom är säkert dyra?
    Japp, typ 1300 för den billigaste.. men ser mamma det här så dör hon. (MEN.. har inte köpt någon än!!) *mohaha*

Det brukar bli så med mig, jag längtar, tittar på bilderna, hoppas och ser över ekonomin. Sen blir det aldrig nåt.. men jag har faktiskt dregglat över den här väskan/modellen länge nu.. fanns en i guld på tradera, den började på 400 kronor, DET kunde jag tänka mig! Men den slutade på 700-800 kronor..

Comment

Originally posted by turbotrollet
      Japp, typ 1300 för den billigaste.. men ser mamma det här så dör hon. (MEN.. har inte köpt någon än!!) *mohaha*

Det brukar bli så med mig, jag längtar, tittar på bilderna, hoppas och ser över ekonomin. Sen blir det aldrig nåt.. men jag har faktiskt dregglat över den här väskan/modellen länge nu.. fanns en i guld på tradera, den började på 400 kronor, DET kunde jag tänka mig! Men den slutade på 700-800 kronor..
      ja det är mycket som man drömmer om att kunna köpa.. drömma är ju gratis
      du får fortsätta hålla koll på tradera och blocket, så kanske du har tur nån dag, fast jag förstår ju att du vill ha den NU 700-800 är ju bättre än 1300 iaf, men väldans dyrt för en väska!
      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
        ja det är mycket som man drömmer om att kunna köpa.. drömma är ju gratis
        du får fortsätta hålla koll på tradera och blocket, så kanske du har tur nån dag, fast jag förstår ju att du vill ha den NU 700-800 är ju bättre än 1300 iaf, men väldans dyrt för en väska!
        Jo, det är dyrt..

Men det är ingenting mot vad tiktiga väskor kostar!!

Dessa är ju kopior på äkta väskor..

En Mulberry-väska (skitsnygg) kostar 10 000 kronor, helt ny, och äkta!

Jag har en "kopia" på en sådan, fast dne är från Friis Company, de har snott själva modellen, men lite egen är den, den betalade jag 400 kronor för.. (den stora modellen kostade 600)

Men har alltid velat ha en Louise Vuitton-väska, de osm finns här nere, de heter "Theda" (modellen)..

Annars AVSKYR jag Louise Vuitton-väskor, de är HEMSKA!!

Men har verkligen fallit för Theda..

Comment

Jo, det är dyrt..

Men det är ingenting mot vad tiktiga väskor kostar!!

Dessa är ju kopior på äkta väskor..

En Mulberry-väska (skitsnygg) kostar 10 000 kronor, helt ny, och äkta!

Jag har en "kopia" på en sådan, fast dne är från Friis Company, de har snott själva modellen, men lite egen är den, den betalade jag 400 kronor för.. (den stora modellen kostade 600)

Men har alltid velat ha en Louise Vuitton-väska, de osm finns här nere, de heter "Theda" (modellen)..

Annars AVSKYR jag Louise Vuitton-väskor, de är HEMSKA!!

Men har verkligen fallit för Theda..
          Haha det finns en massa fula väskor som är svindyra. Nästan så man kan bli lite skadeglad när man ser 'dom' som har det..... Mycket pengar och dålig smak då skrattar jag :-D

Comment

Originally posted by Bria
            Haha det finns en massa fula väskor som är svindyra. Nästan så man kan bli lite skadeglad när man ser 'dom' som har det..... Mycket pengar och dålig smak då skrattar jag :-D
            Ja, har du sett rummet till Britnsy Spears unge då?

Comment

Ja, har du sett rummet till Britnsy Spears unge då?
              Ja det var ett löjligt rum. Fanns ingen värme i det eller nåt. Det gick i samma stil som hennes make *moahahaha*

Comment

Ja det var ett löjligt rum. Fanns ingen värme i det eller nåt. Det gick i samma stil som hennes make *moahahaha*
                haha, du är elak!

Comment

haha, du är elak!
                  jaa allt vad jag bara kan

Comment

Beror inte det där på vilken färg man har på jacka/kappa?
                    Helt klart avgör skor å ytterplagg vilken färg man köper..lr tvärt om om man e tok kär i en väska..då köper man stövlar å kappa/jacka efter den väskans färg..;-)

Så eftersom brunt å eskimovitt är vintern å höstens färg så går svart bort..å grått..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                    Vickan Äger dessa:
                    Marilyn Manson
                    Stockholm
                    Peta Wilson
                    London
                    Monaco
                    Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X