En ny mobil åt Lyckotrollet

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • elinconnedal
    Nyregistrerad
    • Sep 2004
    • 0

och nu tror Henke att han har krafter... fan va dom e blåsta. lätt o säga iofs när man vet hur dom gör
  • bb04_Dj Slim
    Trogen
    • Feb 2004
    • 1079

detta ämne verkar intressant....men vad exakt handlar tråden om?

vad e det dem lurar oss på?

Comment

• bb04_Dj Slim
      Trogen
      • Feb 2004
      • 1079

vad e det för krafter han tror han har? clark kent? spindelmannen? vardagsmannen?

Comment

• Folkis
        Kung i Pilsnerlandet
        • May 2004
        • 0

Matematik ;o)

Comment

• elinconnedal
          Nyregistrerad
          • Sep 2004
          • 0

ok.. man måste ha live för att förstå orkar inte förklara.

ointressant tråd.

sorry

Comment

• bb04_Maiky
            Inneboende
            • Feb 2004
            • 260

telepati är det de luras om.

Comment

• bb04_Dj Slim
              Trogen
              • Feb 2004
              • 1079

tomtomtom...aha ok då förstår jag...om du hade nämnt det hade jag inte ifrågasatt dig

visserligen har jag väl lite tråkgit..kanske därför jag undrade lite för mycket

Comment

• JessicaRabbit

Hennes Nokia 3510i som hon fick överta av mej (knappt använd och jättefin) dråsade i backen häromveckan..

Hon hade klämt in mobilstrapen mellan skalet och det lossnade och hela mobilen åkte i backen och nu funkar den inte..

Det blev nåt glapp nånstans så den fattar inte att kortet är i...

Så nu måste jag fixa en ny nallen åt min lilla umma-gumma, för hon blev så lessen när detta hände. Hon som varit så rädd om nallen och vårdat den så ömt..hon har tom putsat displayen nästan varenda dag...och så händer detta. Sicken otur..!

Så nu håller jag på och bjuder för fullt här på en likadan för en billig peng..är ju inte så rik av mej så jag kan inte springa iväg och köpa en ny nalle..tyvärr.

Så jag håller med Turbot: Tradera är bra! Nu har jag bjudit 155 spänn för en beg Nokia 3510:a, hoppas jag inte blir överbjuden nu igen.

Comment

• Simsan
                  .
                  • Dec 2003
                  • 3509

Ajjdå. Tur att du hittade en likadan till kanonpris Jag fyndade där senast i förra veckan. Ska in en sväng idag o se om jag kan hitta bomberman 4 till snes.
                  [CENTER][COLOR="Silver"](

Comment

• JessicaRabbit

Originally posted by Simsan
                    Ajjdå. Tur att du hittade en likadan till kanonpris Jag fyndade där senast i förra veckan. Ska in en sväng idag o se om jag kan hitta bomberman 4 till snes.
                    Blev ju överbjuden på fem röda såklart. Bara därför satte jag in budbetjänten. Ha!

Jag har gjort verkliga fynd där jag med..routern, min nalle, kläder..väskor..ja allt möjligt helt enkelt

Comment

• JessicaRabbit

Såååja! Änteligen vann jag ett bud! Satte mitt bud när det var tio minuter kvar och det gick hem. Tredje gången gillt liksom

Fast det blev lite dyrare än jag räknat med, men okey..300 spänn får det väl vara värt men en ny nalle åt Emmis.

Comment

• turbotrollet
                        UNDERBART SK
                        • Sep 2005
                        • 4617

Originally posted by JessicaRabbit
                        Såååja! Änteligen vann jag ett bud! Satte mitt bud när det var tio minuter kvar och det gick hem. Tredje gången gillt liksom

Fast det blev lite dyrare än jag räknat med, men okey..300 spänn får det väl vara värt men en ny nalle åt Emmis.

Det är jävligt billigt.. själv köpte jag min för 1 kr, (a la 198 kronor i månaden i 24 månader) men iaf.. jag är jävligt nöjd med min ( SonyEricsson) K750i

+ att den skulle vara låst till Campuz Mobile. Synd bara att idioterna på Svampus glömde det!

Comment

• JessicaRabbit

Originally posted by turbotrollet
                          Det är jävligt billigt.. själv köpte jag min för 1 kr, (a la 198 kronor i månaden i 24 månader) men iaf.. jag är jävligt nöjd med min ( SonyEricsson) K750i

+ att den skulle vara låst till Campuz Mobile. Synd bara att idioterna på Svampus glömde det!
                          Min gamla 3510i som Emma råkade ha sönder nu, den köpte jag nu för 11/2 år sedan på Teknikmagasinet för 500 spänn, operatörslåst till comviq, men det var ju inga problem, eftersom nokias telefoner är skitlätta att låsa upp. Så därför tyckte jag nog det var liiite dyrt med 299 spänn för en begagnad. Men ok, det är ju taget ändå.

Usch, jag gillar inte Campuz, de har jävligt oseriösa affärsmetoder. Ställer upp sina demoplatser i affärscentrum och nästan står i bakhåll för folk och ger sig inte förrän de övertalat folk att teckna abonnemang. Finns flera äldre damer i vår kommun som blivit lurade på det viset. De förmådde inte värja sej utan skrev på utan att veta nästan vad fan de skrev på för nåt

Comment

• turbotrollet
                            UNDERBART SK
                            • Sep 2005
                            • 4617

Originally posted by JessicaRabbit
                            Min gamla 3510i som Emma råkade ha sönder nu, den köpte jag nu för 11/2 år sedan på Teknikmagasinet för 500 spänn, operatörslåst till comviq, men det var ju inga problem, eftersom nokias telefoner är skitlätta att låsa upp. Så därför tyckte jag nog det var liiite dyrt med 299 spänn för en begagnad. Men ok, det är ju taget ändå.

Usch, jag gillar inte Campuz, de har jävligt oseriösa affärsmetoder. Ställer upp sina demoplatser i affärscentrum och nästan står i bakhåll för folk och ger sig inte förrän de övertalat folk att teckna abonnemang. Finns flera äldre damer i vår kommun som blivit lurade på det viset. De förmådde inte värja sej utan skrev på utan att veta nästan vad fan de skrev på för nåt
                            Japp, I know. Jag hatar Svampuz.

Varenda gång vi åker till en affär och DE är där, då suckar både jag och Andree "Åhh nej, inte svampuz!"

Men det var trots allt så vi fixa telefoner.. men det var i somras, och svampuz var helt nytt för oss.. tror det var därför våra telefoner inte var låsta, för k750n var OTROLIGT populär, så de hade tagit slut hos svampuz. Så jag tror det var därför våra var olåsta - de hade skickat ut dem i ren panik!

Trots att 2 av andrees kompisar skrev på "kontrakt" DAGEN EFTER oss, så var deras låsta! Jag och Andree hade en jävla tur!!

Ps. För mig är 300 JÄVLIGT billigt, för en mobil.

Comment

• JessicaRabbit

Originally posted by turbotrollet
                              Japp, I know. Jag hatar Svampuz.

Varenda gång vi åker till en affär och DE är där, då suckar både jag och Andree "Åhh nej, inte svampuz!"

Men det var trots allt så vi fixa telefoner.. men det var i somras, och svampuz var helt nytt för oss.. tror det var därför våra telefoner inte var låsta, för k750n var OTROLIGT populär, så de hade tagit slut hos svampuz. Så jag tror det var därför våra var olåsta - de hade skickat ut dem i ren panik!

Trots att 2 av andrees kompisar skrev på "kontrakt" DAGEN EFTER oss, så var deras låsta! Jag och Andree hade en jävla tur!!

Ps. För mig är 300 JÄVLIGT billigt, för en mobil.

Ahaaa, fattade ju fel, jag läste att era telefoner VAR låsta till Svampuz Svampuz..*fnittrar*

Vilken tur ni hade! Inget kul med låsta Sonyericsson för de är skitdyra att låsa upp. De kan inte låsas upp på gratissajterna..tyvärr.

Ja, jag är nog rätt nöjd, återstår bara att betala och få luren hemskickad då

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...