Originally posted by JessicaRabbit
Announcement
Collapse
No announcement yet.
En ny mobil åt Lyckotrollet
Collapse
X
-
Originally posted by JessicaRabbitAhaaa, fattade ju fel, jag läste att era telefoner VAR låsta till Svampuz
Svampuz..*fnittrar*
Vilken tur ni hade! Inget kul med låsta Sonyericsson för de är skitdyra att låsa upp. De kan inte låsas upp på gratissajterna..tyvärr.
Ja, jag är nog rätt nöjd, återstår bara att betala och få luren hemskickad då
Ja, och en dag så blev jag stoppad av Svampuz, då tänkte jag "aha! nu ska de få höra!"
Svampuz: "Vad använder du för abbonemang?"
Jag: "comviq kompis"
Svampuz: "Är du nöjd med det?"
Jag:"absolut! alla jag känner har comviq.."
Svampuz: "så du vill inte ringa för 79 öre /Min till alla nät alltid?"
Jag: "Nej, alla jag känner har C! Jag ringer gratis till dem! Fresten har jag svampus oxå, jag är inte nöjd.."
S: "Inte?"
J: "nej, men jag är nöjd med mobilen! Och jag använder ju C till den!"
Andree, utanför affären: "men KOM någon gång då!!"
J: *traskar ut mot en otålig Andree*
S: *killarna stirrar på varann som om jag vore helt dum i huvudet*
Hann nämligen aldrig säga att den var olåst när jag fick den, och det var ju det som var hela poängen.
Förlåt, att ni fick läsa det onödiga...
Iaf.. Jag hoppas att er mobil är hel och så när ni får den!!
- Comment
Comment
-
hihi jag hatar såna där som inte fattar att man inte kan vara nöjd om man inte har deras fantaaassstiska produkt!
Det ringde nån från tre häromdagen! Innan hon hann börja rabbla upp erbjudandet (jag har ju hört en massa skit om dom innan, så min inställning är ju inte den bästa) så sa jag bara jag är inte intresserad. "va??? men du kan ju tjäna pengar på det, vill du inte det? Du får en mobil" Nej jag är inte intresserad, jag är nöjd med det jag har! Hon vart skitsur
sigpic__________________
- Comment
Comment
-
Fnitter..vilken historiaOriginally posted by turbotrollet
Ja, och en dag så blev jag stoppad av Svampuz, då tänkte jag "aha! nu ska de få höra!"
Svampuz: "Vad använder du för abbonemang?"
Jag: "comviq kompis"
Svampuz: "Är du nöjd med det?"
Jag:"absolut! alla jag känner har comviq.."
Svampuz: "så du vill inte ringa för 79 öre /Min till alla nät alltid?"
Jag: "Nej, alla jag känner har C! Jag ringer gratis till dem! Fresten har jag svampus oxå, jag är inte nöjd.."
S: "Inte?"
J: "nej, men jag är nöjd med mobilen! Och jag använder ju C till den!"
Andree, utanför affären: "men KOM någon gång då!!"
J: *traskar ut mot en otålig Andree*
S: *killarna stirrar på varann som om jag vore helt dum i huvudet*
Hann nämligen aldrig säga att den var olåst när jag fick den, och det var ju det som var hela poängen.
Förlåt, att ni fick läsa det onödiga...
Iaf.. Jag hoppas att er mobil är hel och så när ni får den!!
Jo det blir nog inga problem..tjejen har massor positiva omdömen
Hon har mejlat mej nu, så imorrn ska jag överföra pengar..för nu orkar jag inte..så skickar hon per rekommenderat då pengarna kommit in.
- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitFnitter..vilken historia
Jo det blir nog inga problem..tjejen har massor positiva omdömen
Hon har mejlat mej nu, så imorrn ska jag överföra pengar..för nu orkar jag inte..så skickar hon per rekommenderat då pengarna kommit in. 
Det låter kanoners!
Vet Lyckotrollet om denna mobil, eller är det en surprise?
- Comment
Comment
-
Hon vet!Originally posted by turbotrollet
Det låter kanoners!
Vet Lyckotrollet om denna mobil, eller är det en surprise?
Hon blev glad. Fast hon hade hellre velat ha den jag skulle bjudit på igår kväll strax före nio, men som jag missade pga allvarlig demens (eller rättare sagt: jag satt ju här och bubblade). Den hade nämligen ett skal med en skitsnygg häst på. Men hon blev glad ändå, skal kan man ju köpa billigt och förresten har hon ett tjusigt skal med hjärtan på som är skitcoolt.
- Comment
Comment
-
Ja, det blir nog bra i slutändan iaf!Originally posted by JessicaRabbitHon vet!
Hon blev glad. Fast hon hade hellre velat ha den jag skulle bjudit på igår kväll strax före nio, men som jag missade pga allvarlig demens (eller rättare sagt: jag satt ju här och bubblade). Den hade nämligen ett skal med en skitsnygg häst på. Men hon blev glad ändå, skal kan man ju köpa billigt och förresten har hon ett tjusigt skal med hjärtan på som är skitcoolt. 

Kan hon bubbla med sina vänner igen!
- Comment
Comment
-
Nej, hon laddar inte hem nåt utan att fråga mej först om hon får. Men vad är Jamba? Är det sånt där lurendrejeri med nya skämt som man får varje dag och som kostar skjortan och som inte går att säga upp?Originally posted by turbotrollethaha, ja, man kan ju göra så oxå.
Bara hon inte går på det där med "Jamba" 
Nej, sånt varnar jag henne för.
- Comment
Comment
-
Japp, det är jamba! (du vet, CrazyFrog?) var väl där hysterin började..Originally posted by JessicaRabbitNej, hon laddar inte hem nåt utan att fråga mej först om hon får. Men vad är Jamba? Är det sånt där lurendrejeri med nya skämt som man får varje dag och som kostar skjortan och som inte går att säga upp?
Nej, sånt varnar jag henne för.
"Du får 4 bakgrundsbilder för endast 30 kr i månaden!"
de säger inget om att man måste avsluta medlemskapet, för annars dras det 30 kr i månaden i all framtid, typ.. och hur avreggar man sig då? Man måste tydligen ringa deras kuntjänst eller nåt...
Zandrah gick ju på det där.. slutade med att hon bytte simkort..
- Comment
Comment
-
Japp, det var ett jävla jagande för att få reda på vilka det var som drog pengarna från kortet varje månad. När jag väl fick tag i dem (och då var jag inte snäll) så lovade de dyrt och heligt att de skulle sluta dra, men inte fan gjorde de det inte.Originally posted by turbotrolletJapp, det är jamba! (du vet, CrazyFrog?) var väl där hysterin började..
"Du får 4 bakgrundsbilder för endast 30 kr i månaden!"
de säger inget om att man måste avsluta medlemskapet, för annars dras det 30 kr i månaden i all framtid, typ.. och hur avreggar man sig då? Man måste tydligen ringa deras kuntjänst eller nåt...
Zandrah gick ju på det där.. slutade med att hon bytte simkort..
Så det var bara att byta kortet.
- Comment
Comment
-
Ja, tom SÅ var det!Originally posted by TequilaLadyJapp, det var ett jävla jagande för att få reda på vilka det var som drog pengarna från kortet varje månad. När jag väl fick tag i dem (och då var jag inte snäll) så lovade de dyrt och heligt att de skulle sluta dra, men inte fan gjorde de det inte.
Så det var bara att byta kortet.
- Comment
Comment
-
Herregud! Ja, min väninna Monica gick ju på bluffen med roliga historier. Hon fick ett sms varje dag med ett tråkigt skämt, när hon ville avsluta så gick det inte såklart. Ingen som svarade på kundtjänstnumret för det var bara en telefonsvarare där. Till slut blev hon tvungen att ringa upp sin mobiloperatör och dom stängde då av smstjänsten för henne. Hur kul är det, men det var enda lösningen.
Och jag som faktiskt satt och tänkte för ett tag sen på den där crazy frog, den var ju rolig...tur jag inte beställde nåt då.
- Comment
Comment
-
Originally posted by Loverhihi jag hatar såna där som inte fattar att man inte kan vara nöjd om man inte har deras fantaaassstiska produkt!
Det ringde nån från tre häromdagen! Innan hon hann börja rabbla upp erbjudandet (jag har ju hört en massa skit om dom innan, så min inställning är ju inte den bästa) så sa jag bara jag är inte intresserad. "va??? men du kan ju tjäna pengar på det, vill du inte det? Du får en mobil" Nej jag är inte intresserad, jag är nöjd med det jag har! Hon vart skitsur
Det är riktigt, så ska dom tas!
Jag gjorde nåt liknande när jag precis hade köpte mobilen jag har nu. Jag gick tom med den runt halsen i en strap, när jag blev överfallen av en sån där typ från Svampuz i ryd centrum. Jag viftade bara med den och sa; Inte intresserad. Ja men vi har jättebra erbjudanden och blablabla..Jaha sa jag, men jag har precis köpt en ny och jag är så nöjd så jag vill inte byta! Jamen..hur mycket kostar det att ringa vilken operatör har du och blabla. Jag har vodaphone sa jag och är skitnöjd. Jaha. sa han. Japp sa jag. Och sen gick jag.
Men han var nog inte lessen för det för han överföll genast nästa person som kom bakom mej.
- Comment
Comment

Comment