Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guld eller silver?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe, och hon var alldeles nykter när hon skrev sina kåserier?

Comment

tror att hon var det....... har man lite skruvad humor som jag .........säger bara underbart,undrar om man kan efterlysa henne??

Comment

Hon verkar iallafall inte vara på forumet i år!

Comment

Guld eller silver?

Jag gillar inte guld, bara ibland..

Har hittat världens coolaste halsband. Och jag väljer nu mellan silver eller guld innan jag beställer.. det lutar faktiskt åt guld, för den ser helt enkelt finare ut! Sen ser den inte sådär jätteguldig ut, utan rätt "ljus" iaf..

Eller vad tycker ni?

Comment

Ja, får jag välja tar jag alltid guld! Men det är ju du som ska ha halsbandet och det var ju fint i silver. Har du mycket smycken i silver så kanske..fast numera är det ju inte fel att blanda guld och silver iofs.

Äh, jag tycker ändå guldhalsbandet var finast

Comment

Jag gillar inte heller guld, så jag hade tagit det silvriga för jag tycker ju det är snyggast då'rå. Jupps.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                Ja, får jag välja tar jag alltid guld! Men det är ju du som ska ha halsbandet och det var ju fint i silver. Har du mycket smycken i silver så kanske..fast numera är det ju inte fel att blanda guld och silver iofs.

Äh, jag tycker ändå guldhalsbandet var finast
                Det är väl det - jag har mest silver.

Men jag vill nog ha det i guld, bara det att jag knappt har några guldringar/örhängen.. så ska man match så.. Nu fanns ju även dessa i örhängen oxå:

Äsch, får vänta och se hur mycket jag får i lön först, kanske jag beställer båda.. bara det att det blir typ 170 för bara halsbandet och 352 för båda (UK)

Så.. hmm.. men coola är dem!!

(Använde jag rätt nu? "Dem"/"de"?)

Comment

Originally posted by TequilaLady
                  Jag gillar inte heller guld, så jag hade tagit det silvriga för jag tycker ju det är snyggast då'rå. Jupps.

Tänk att jag visste att du skulle svara det.

Däremot trodde jag oxå att du skulle skriva något om att "men hade det varit vitt guld så kanske.."

Comment

Nu vet ju inte jag vad du passar bäst i, Turbot, men om du passar bäst i silver ska du ta det och du trivs mer med det.

Jag själv passar tex inte alls i silver. Guld däremot

*rena drottningen av saba*

Comment

Comment

Originally posted by turbotrollet

Det är väl det - jag har mest silver.

Men jag vill nog ha det i guld, bara det att jag knappt har några guldringar/örhängen.. så ska man match så.. Nu fanns ju även dessa i örhängen oxå:

Äsch, får vänta och se hur mycket jag får i lön först, kanske jag beställer båda.. bara det att det blir typ 170 för bara halsbandet och 352 för båda (UK)

Så.. hmm.. men coola är dem!!

(Använde jag rätt nu? "Dem"/"de"?)
                        Skitsnygga!

Och det heter i det här fallet "de" *yes, där fick jag märka ord*

Comment

Nu vet ju inte jag vad du passar bäst i, Turbot, men om du passar bäst i silver ska du ta det och du trivs mer med det.

Jag själv passar tex inte alls i silver. Guld däremot

*rena drottningen av saba*
                          haha..

Jo, men tyckte bilderna på de i guld (se nedan) är finare än de i silver.. och jag behöver nog mer guldsmycken, kanske..

Comment

Jag föredrar silver...men det är jag de...som är mörk och gillar silver i alla mina smycken

Comment

Skitsnygga!

Och det heter i det här fallet "de" *yes, där fick jag märka ord*
                              Jepp, de är asläckra! Gillar att det är vingar, lixom..

(In style of Paris Hilton oxå) *mohahahaha*

Ja, det var ju så mycket snack om henne härom kvällen.

Comment

Originally posted by turbotrollet
                                haha..

Jo, men tyckte bilderna på de i guld (se nedan) är finare än de i silver.. och jag behöver nog mer guldsmycken, kanske..
                                Ja, vem är jaaag att säga emot där. Håller med, guldsmyckena var finare, helt klart

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X