Det kanske inte är så mycket guld i? Det är väl karaten som talar om hur mycket guld det är?
Nä fan, dags att Googla litet känner jag.
Ja, återkom med svaret sen! Ska ta och bädda vår säng innan vi ska sova.. ja, sätta på sängkläder alltså... har ju tvättat idag + att vi vädrat sängkläderna ute i kylan!
För det röda guldet på min bild, var ju inte alls lika guldigt som de där örhängena med vingar, tex...
Nu gissar jag bara, orkar inte läsa all text på den där sidan, så jag gissar på att det inte är så mycket guld i de där ljusare smyckena. Jag tycker det är snyggt som fan. Mycket snyggare än det "vanliga" guldet.
Nu gissar jag bara, orkar inte läsa all text på den där sidan, så jag gissar på att det inte är så mycket guld i de där ljusare smyckena. Jag tycker det är snyggt som fan. Mycket snyggare än det "vanliga" guldet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment