Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guld eller silver?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Guld eller silver?

täcket röra sig därinne i huset! *gastkramande*

oowwwaauuuu!!!!!!!!!

Comment

*torkar svetten ur pannan*

Comment

spännande tråd det här ,men antagligen är väl inte så många vakna än?? här alltså.i huset ligger de säkert och trynar till 11 snåret skulle jag tro..... som vanligt.

Comment

japp, försöker fördriva tiden lite...

Comment

jag gör som du fördriver tiden lite................har kollat runt lie på forumet,stt inte ute igår kväll (jobbade) men läst choppers tråd en makalös kvinna till at skriva tycker jag, vad ska man med liven till??? hehe man har ju chopper.....................

Comment

På tal om täcken. Har blivit så het på täcken att jag numera blir gastkramad av att glo på täcken på IKEA....

Comment

Chopper är uppskattad, även om man som jag har BB-Live, för man kan inte sitta och titta jämt. Hon skriver bra,hon borde få sin egen plats på startsidan,där man kunde läsa henner betraktelser.

Comment

Sven Hur,jag ska nog åka till IKEA idag och \"titta\" lite. =)

Comment

dave: har oxå liven men som sagt man får FÖRSÖKA att ha ett liv ,även om det är svårt när man fastnar framför datorn

då är det bra att ha chopper ,bra ide med att henne på startsidan. var du inne på bb3 forum?? säger bara moloko................. där fick man många asg, vilken fantasi !!

Comment

Är inte det deras ensak?

Comment

stina,Nope jag var inte med på den tiden det begav sig.

Låter som jag missat något!

Comment

Ja DaveTheBrave fast Ikeas täcken är mer underhållande än de i bb. Men nu kommer den stora servettvikningen och då undrar man hur man skall förhålla sig till DUKAS hemavdelning i framtiden. BB är farligt upphetsande på många vis....;-)

Comment

*lol*

*homer imitation* -DUKAS hemavdelning! *dräggel*

Comment

det går inte ens att beskriva henne..........*avundsjuk* fantasi så att det räckte och blev över. en deltagare som blev utröstad skrev hon om byggde hemliga tunnlar under bb och hade som sambandcentral..............hehe

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X