Eeeeeew!
Fy f*n vilka hemska soffor!!!
Någon som vill ha?
Fy f*n vilka hemska soffor!!!
Någon som vill ha?

ja, så ska du tycka! Tror du jag skapade den här tråden för att folk skulle skriva att de är fina eller? nej, då misstog du dig BIG TIME!
ja, så ska du tycka! Tror du jag skapade den här tråden för att folk skulle skriva att de är fina eller? nej, då misstog du dig BIG TIME! 
I am always running around like a blue-arsed fly!! 

Förlååååt. OM du har sådana på riktigt (eller skojar med mig) så är det sjukt att du just ska ha dessa som jag visar bild på!! Hittade dessa på blocket!

Förlååååt. OM du har sådana på riktigt (eller skojar med mig) så är det sjukt att du just ska ha dessa som jag visar bild på!! Hittade dessa på blocket! 
..iofs kanske fått dem av svärmor som gillar blommgrejs..blivigt på tvingad på nått sätt
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment