Originally posted by JessicaRabbit
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eeeeeew!
Collapse
X
-
Jaha. hehe. Vilken tur.. det vore helt sjukt om du just hade dessa soffor av alla soffor i hela världen!Originally posted by starfriendnä jag har inte dessa.. skrev ju exakt sånna har jag aldrig velat ha
..iofs kanske fått dem av svärmor som gillar blommgrejs..blivigt på tvingad på nått sätt
nä Turbo dem inte alls i min smak.gillar enklare soffor..typ svart skinnsoffa eller creamfärgad/nougat tygsoffa ifrån mio

Japp, svarta skinnsoffor är skitsnyggt! "Svärmor" har ett par, LAHOLM, heter dom från IKEA. Men de börjar utgå (om de inte redan gjort det) SKITSKÖNA!!!
- Comment
Comment
-
hehehe visst hade det varit det..men ibland e världen väldigt litenOriginally posted by turbotrolletJaha. hehe. Vilken tur.. det vore helt sjukt om du just hade dessa soffor av alla soffor i hela världen!
Japp, svarta skinnsoffor är skitsnyggt! "Svärmor" har ett par, LAHOLM, heter dom från IKEA. Men de börjar utgå (om de inte redan gjort det) SKITSKÖNA!!!
men inte i detta fallet*pust*
vet inte på rak arm vilka Laholm e..men sett att ikea haft fina å har fina skinnsoffor..ser himla sköna ut
- Comment
Comment
-
Originally posted by starfriendhehehe visst hade det varit det..men ibland e världen väldigt liten
men inte i detta fallet*pust*
vet inte på rak arm vilka Laholm e..men sett att ikea haft fina å har fina skinnsoffor..ser himla sköna ut
Laholm, skitsköna, skitsnygga! Hittade en bild på blocket.
Sen finns det en fåtölj oxå. Så kan man fälla ut ett fotstöd som åker upp samtidigt som ryggstädet åker lite bakåt. Vet inte hur jag ska förklara.. man kan även "trycka tillbaka" fotstödet, så ser det ut som en helt vanlig fåtölj igen! Skitsmart! Och såååå jäääävla skön! man somnar när man sitter och läser en bok.. typ.
- Comment
Comment

Hurrraaaa vad snäll du är!
Comment