Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eeeeeew!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Legenden, ja precis!
    FF in my heart!

Comment

och MARKATTAN, DU HAR HELT RÄTT, HÄR FÅR MAN TYCKA PRECIS VAD MAN VILL, DET ÄR DET SOM FORUMET ÄR TILL FÖR.

Comment

Skånetösen. Låt mig gissa. Du är feminist? Antagligen en radikal sådan. Bara för att man tycker att Lina är dum och billig betyder det inte att man har en rubbad kvinnosyn. Hon är en individ!

Viva la individualism!

Comment

tuggan det är okej, att fara ut i verbala personangrepp och agressionsutbrott bara för att någon har en annan avsikt är väl oftast ett smtom på att ganska uselt litet liv, eller en högst infantil personlighet.

Sånt berör mig nada.
          FF in my heart!

Comment

Vadå jävla Toffel ?

Comment

Nej, jag är INTE någon radikal feminist. Jag står för humanism och precis som du individualism, att jag skrev att han hade taskig kvinnosyn grundar jag på hans påhopp på markattan och även på mig själv i en annan tråd. Kallar man kvinnor som inte tycker som han för sådana saker, då har man taskig kvinnosyn. Troligen har han taskig människosyn överhuvudtaget.

Comment

Orka, lär dig skånska. Och lär dig skriva utan sånna fjolliga siffror.

Comment

Skönt att höra Markattan

Comment

Tuggan, menade åsikt och symtom, skriver i mörkret här!
                    FF in my heart!

Comment

Okej jag tror dig Skånetösen. Läste bara det han skrivit i denna tråden. Såg inga åsikter som var kvinnoförnedrande här.

Jag kanske ska byta namn till skånepojken. Skulle vara ganska fint.

Comment

Skånetösen ... jag har inte taskig kvinnosyn ..... absolut inte men lina äcklar mig så fruktansvärt ...

så cry me a river

Comment

Mmm förhoppningsvis är inte Lina en idealistkvinna. ISÅFALL skulle jag föraktat kvinnor. Som tur är så är det inte många som är som hon. Vi förnedrar henne? Hon förnedrar sig själv.

Comment

Legenden> Du får tycka vad du vill om Lina men jag finner mig inte i att bli kallad luder för att du och jag inte har samma åsikt. Du känner mig inte men ändå dömer du mig.

Comment

Skånetösen du kallar oliver det ena och andra.... sen när du får smaka samma medicin börjar du gråta ??? why ? cry meeeee aaaa riiiiivvvvvvveeeeeerrr

Comment

Jag gråter knappast för att såna som du kallar mig massa öknamn. Jag har inte kallat Olivier en massa namn, det enda jag skrev var att om någon var billig och korkad så är det väl han. Detta grundar sig på hur han behandlar Lina. Att kalla någon för luder är enligt mig betydligt grövre + att då du inte vet ett skit om mig så har du ingen rätt att kalla mig sådana saker. Forumet är till för att diskutera big brother inte till personliga angrepp på folk.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X