Sänk äcklet på hans hemsida, har sällan skådat ett sånt svin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Och din första parfym?
Collapse
X
-
Olivier ska ut nu! Hans förbannade skitsnack och genomäckliga stil är för mycket för att vara sann. Tur att Lina är såpass stark som hon är... När hon nu vänder och betalar tillbaks med samma medicin får vi tittare se hur Olivier är funtad. En liten kissnödig och patetisk pojkvasker! Ut med piiiip-aset!
- Comment
Comment
-
Och din första parfym?
Kommer ni ihåg er första parfym?Er första egna?
Min va avelon lr något sådant,typ Oriflame,köptes på partyn lr iaf via katalog..
..Liljekonvalj stift..kletigt..å sen samma doft å märke men flytande å sådan där rollon top..
Finns det märket idag med???
Jag va 9 år..gick i trean..å va såå kär i min doft..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Opium var den första, köpt på flyget. Och skulle aldrig drömma om att använda den nu.
Nästa om man pratar om de som satt sig kvar i minnet, nästa som jag gillade till max var Poison, den där lilamörka. Året var 1990. Tänkte köpa den för nåt år sen men upptäckte att den inte alls stämde med min nuvarande näsa.
Sen dess har jag använt 30 - 40 olika parfymer, om inte fler. Men ingen som har blivit mig så kär som de två tidigare som jag nämnt.
Mamma hade l´heure blue. Plus en massa andra, men den har stannat i hjärnan också.
Så nu är jag uppe i tre tunga doftminnen. När det gäller parfymer alltså.
Annars kan jag gärna knycka av gubbens luktisar också. Lite herrparfym av klass funkar alltid.
- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitDet var nog Dateparfymerna här med. Fast jag hade nog parfym från Avon också..jag fick väl såna där provexemplar av mamma..
Fast min första RIKTIGA parfym, var nog Opium, den hade jag i många år. Idagtycker jag lukten är rent kväljande..
Oj..va de Avon märket hett..ja ja..rätt nära va jag iaf..Finns det märket idag?
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Ja det var ju Avon och Oriflame som man köpte från katalog på 70-talet..oftast var det hemmafruar som sålde på fritiden.Originally posted by VickanOj..va de Avon märket hett..ja ja..rätt nära va jag iaf..Finns det märket idag?
Jo, det gör det säkert. Måst nog googla på saken.
Avon har ju funnits hur länge som helst och kommer väl från USA..Oriflame också säkert. Skulle inte förvåna mej om det finns kvar än. 
En stund senare....
Japp, Avon finns kvar och har egen hemsida också (såklart):
http://www.avon.com/
Oriflame med! Som faktiskt är svenskt:
http://www.oriflame.se/index.jhtml
- Comment
Comment
-
Dateparfymerna för mig med..å exakt samma som dig JR..opium fy å fasa för den idag..tänkt att man gick runt med den ständigt dåOriginally posted by JessicaRabbitDet var nog Dateparfymerna här med. Fast jag hade nog parfym från Avon också..jag fick väl såna där provexemplar av mamma..
Fast min första RIKTIGA parfym, var nog Opium, den hade jag i många år. Idag tycker jag lukten är rent kväljande..
Jag fick den av min stora syrra när hon köpt nån annan ..så himla glad jag blev *minns*
Sedan hade jag nån annan som jag fick av henne .minns ej om det var innan eller efter opium..den hette nått på mysk..inte lika stark å tung som opium.mildare var denna
- Comment
Comment

Comment