Date här med.. kommer ihåg att jag gillade en lila men jag kommer inte ihåg vad den hette. men den första parfymen jag köpte var loulou (tror jag den hette) flaskan var blå..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Och din första parfym?
Collapse
X
-
Japp! Något med liljekonvalj var min första! Var det inne eller? Sedan blev det nån Datevariant...Originally posted by VickanKommer ni ihåg er första parfym?Er första egna?
Min va avelon lr något sådant,typ Oriflame,köptes på partyn lr iaf via katalog..
..Liljekonvalj stift..kletigt..å sen samma doft å märke men flytande å sådan där rollon top..
Finns det märket idag med???
Jag va 9 år..gick i trean..å va såå kär i min doft..
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment
-
en liten avlång genomskinnlig glasflaska med svart kork - mysk..
i övrigt var det de där date-dofterna också,, favoriten var någon vinrödaktig bild på.. efter det var min första 'riktiga' parfym 'chloe'
och därefter aniais aniais eller hur det nu stavas.." I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
ja det är mycket möjligt. parfymen var genomskinnlig också och nästan lite trögflytande?Originally posted by Lillesyrranlåter nästan som om du menar musk by alyssa ashley.." I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
thanks. nice att någon minns mer än jag i alla fallOriginally posted by LillesyrranJapp! då måste det vara den. den heter nog tom musk oil by alyssa ashley
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
Den finns i allra högsta grad kvar. köper den än idag. Ger mej goood feelings fast jag köper bara den lilla lilla flaskan på 5 ml, räcker för mejOriginally posted by starfriendja lillsyrran..det var denna jag menade när jag skrev mysk..denna hade jag....trodde inte den fanns fortfarande
- Comment
Comment
-
ja, den luktade supergott tyckte jag.. får ta en runda och se om jag hittar en liten en att skvätta på sig lite ifrån då och dåOriginally posted by LillesyrranDen finns i allra högsta grad kvar. köper den än idag. Ger mej goood feelings
fast jag köper bara den lilla lilla flaskan på 5 ml, räcker för mej
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment

ja lillsyrran..det var denna jag menade när jag skrev mysk..denna hade jag....trodde inte den fanns fortfarande
Comment