Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Putsa tänderna vita med bikarbonat eller salt är bättre än att springa till tandis å bleka dom.. Billigare!!

Åk till ett grustag och norpa lite finkornig sand.. Sen blandar ni denna sand med flytande tvål, som ni sen masserar ansiktet kroppen med.. Mycket billigare å bättre än att köpa dyra peeling-krämer och body-scrub..
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Wow..vilka tips..ska genast testa de..hm..tur de e halt ute..ut å skrapa ihop sand på gården typ..

Ni hade fin fina tips!
      Älskar tips av detta slag..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
      Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

Originally posted by piopio
        Putsa tänderna vita med bikarbonat eller salt är bättre än att springa till tandis å bleka dom.. Billigare!!

Åk till ett grustag och norpa lite finkornig sand.. Sen blandar ni denna sand med flytande tvål, som ni sen masserar ansiktet kroppen med.. Mycket billigare å bättre än att köpa dyra peeling-krämer och body-scrub..
        Det med sanden låter himla bra..ska faktiskt prova det

Men det där med bikarbonat eller salt i mun..vet i hundan om jag vågar testa*fegis jag*..Men låter som en bra & billigt alternativ

Comment

Originally posted by Vickan
          Har ni några bra make up tips att dela med er av?Kanske budget tips?Sk "huskurer"??
          Skönhets tips överlag??

Vore QL!
          !
          Bästa skönhetstipset är sömn, gott om pengar och en stressfri miljö.
          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X