Announcement

Collapse
No announcement yet.

När började du sluta sminka dig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• När började du sluta sminka dig?

Visst är det härligt hur Rebekah taffsar på Henrik nu.

hehe va tyst, nörd

Comment

Ohh, nu taffsar Henrik också...

Comment

När började du sluta sminka dig?

När jag fått några barn så slutade jag för ett bra tag. Annars mår jag bra.

Comment

Sminkar mig om jag ska bort på fest, gå på krogen, ut och äta, ut och shoppa (Vilket händer typ varje dag ) osv....
          Men aldrig om jag ska lämna barnen i skolan, stallet mm. Eller om jag bara ska springa ner till affären runt hörnan för att köpa mjölk tex.

Glömde! Jag sminkar nästan aldrig mig på sommaren alls.

Comment

Originally posted by *SALMIAK*
            Sminkar mig om jag ska bort på fest, gå på krogen, ut och äta, ut och shoppa (Vilket händer typ varje dag ) osv....
            Men aldrig om jag ska lämna barnen i skolan, stallet mm. Eller om jag bara ska springa ner till affären runt hörnan för att köpa mjölk tex.

Glömde! Jag sminkar nästan aldrig mig på sommaren alls.

Ja på sommaren får man vara försiktig. Det är ju måttligt snyggt med folk som har en anisktsfärg som slutar vid halsen. Och röda kinder som ill-lyser eller ser ut som de är ordentligt uppöronfilad.

Comment

Slutade sminka mej när jag var ca 23 år...det var då jag blev ihop med Lyckotrollets pappa..han sa att jag var sötare utan smink och sen vande jag mej vid det..och nu är jag för lat. Inte blir jag vackrare än så här ändå.

Fast när jag ska ut på krogen och så (händer ju inte alltför ofta) sminkar jag mej, och då är det foundation och eyeliner och läppstift och mascara och hela kittet från grunden. Det blir mycket roligare att sminka sig när man gör det bara vid speciella tillfällen. Oooo vad fin man känner sej sen

Comment

Jag har inte börjat sluta än. Jag är så illa tvungen att måla mä.

Comment

Originally posted by Bria
                  När jag fått några barn så slutade jag för ett bra tag. Annars mår jag bra.
                  Hm..va detta en pik åt mig å mina trådar??
                  Sorry..
                  De e ok att nån admin lr mod tar bort de om jag gått till överdrift

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                  Vickan Äger dessa:
                  Marilyn Manson
                  Stockholm
                  Peta Wilson
                  London
                  Monaco
                  Gil.Grissom

Comment

Nej Vickan! Fortsätt och posta trådar i Glitter! Vi andra är lite lata med det ibland. Bra att du påminner oss om att den avdelningen finns ju

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                      Nej Vickan! Fortsätt och posta trådar i Glitter! Vi andra är lite lata med det ibland. Bra att du påminner oss om att den avdelningen finns ju
                      men denna tråd känns som ett hån mot mig å mitt postande,mot de trådar jag skrivit här inne..som att försöka roa sig på min bekostnad lr nåt sånt..
                      Hade en uppsjö av frågor å så men nu blev de liksom bara pinsamt känns de som..

Så jag tassar in till Fristaden ett tag å låter min röda färg på kinderna lägga sig..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                      Vickan Äger dessa:
                      Marilyn Manson
                      Stockholm
                      Peta Wilson
                      London
                      Monaco
                      Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
                        men denna tråd känns som ett hån mot mig å mitt postande,mot de trådar jag skrivit här inne..som att försöka roa sig på min bekostnad lr nåt sånt..

Så jag tassar in till Fristaden ett tag å låter min röda färg på kinderna lägga sig..
                        Nej så var det alldeles säkert inte menat av Bria! Du är lite överkänslig, tror jag. Jag tycker det är lika intressant med en tråd om när man slutade sminka sig som när man började.

Så fortsätt du att posta dina frågor. Det inte pinsamt, bara roligt och intressant. Och för de som mot förmodan INTE är intresserade av det du skriver om behöver ju inte heller gå in i trådarna, eller hur? JAG är intresserad iaf.

Comment

Originally posted by Vickan

Håller med JR..sklart du ska fortsätta att posta trådar i glitter..tror inte heller att det var riktakt mot dig vickan..tror att eftersom det var en tråd när man börjat sminka sig..så kom denna när man slutat sminka sig..tycker att båda trådarna e roliga i sej..finns juh några av oss som slutade smika oss efter barn,man å allt vad det är..sedan några som fortsätt sminka sig..så roligt att se hur andra gör..inget annat tror jag ligger bakom alls

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X