Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nu börjar det bli lite \"jag mötte Lassie\"

Comment

• Big Bladder - är det en karl eller en kvinna? Är det en karl till ger jag upp för alla karlar på detta forrum blir förbannade på mej. Jag som e såå söööt o snaäälll o tyst som en ordentlig liten skötsam flicka.

Comment

• BeBe:

Exakt! Puben är ett praktexempel på hur folk umgås på ett otvunget och lättsamt sätt oavsett ålder. *applåderar*

Over and out...

Comment

• Alfista: Hon bor i en förstad till London. Men strunt samma. Det är just det jag vill ha sagt ju. Det GÅR inte att generalisera på det sättet som du gör.

De som uttrycker sig som du säger är enligt min erfarenhet unga invandrare. De har väldiga problem med att vi sk \"äldre\" är ute och dansar och klär oss ungdomligt. Klart som fan när deras egna morsor ser ut som farmor eller nåt. Jag har aldrig hört nåt sånt från någon svensk vill jag påstå.
          mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• Är på väg åt det hållet...

Comment

• Pissed Lil Sis

Varför pratar du med den där bigbladder han är ju bara 19, är du ute och jagar lammkött. Detta skriver jag bara för att jag blev så fruktansvärt svartsjuk när jag såg att du pratade med andra män(pojkar) :-)

Comment

• Big Bladder är en liten gosse oskuld och okysst därför är han så arg och sur

Comment

• Subba: Nej jag är inte arg. Jag blir bara lite upprörd över hur dumma personer kan vara ibland. Men det är tur jag har dig!
                  Det som inte dödar -härdar..

Comment

• Han är fasen inte 19!

Comment

• Ah Doggie, lammkött förkokar jag bara tills det blir dags för andra att hugga tänderna i det. Byter du Volvon får du bli min *pöss*

Meh *viftar på fingret åt Honungen* Säklart du skulle komma hit när jag har en karl på tråden *surar*

Comment

• dogfart: Klart att humorn finns kvar =)

Hade jag inte varit upptagen hade du fått mitt nummer direkt !!

Du låter som drömmannen jue.
                        mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• Smyger ut syrran...*fnissar*

Comment

• OOh Vad kul lite flört istället för bråk. ska vi har gruppsex eller

Comment

• Big Bladder:

Pissed Lil Sis, förståru är en superhäftig böna! Klok och rolig och dessutom är hon rätt anarkistisk när det gäller stavning och sånt.

Hon har min fulla respekt för detta.

Det är sant, jag svär!: Fifan!

Jag får svära, jag är vuxen.

Comment

• Är han kanske 13 då, Subba?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X