Announcement

Collapse
No announcement yet.

Två val..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Två val..

Hon verkar opererad i munnen(silikon)men hon var snyggare i BB då hon var målad.
    0
    Badkar!
    0%
    0
    Dusch!
    0%
    0

hon såg iaf bättre ut i bb.. Hon har ju fått tjockare läppar

Comment

Hon passar bäst på rygg.....

Comment

JAg har märkt att det som gör Linda så jävla ful är hennes enorma maskulina käkben. Ja tack...

Comment

ja stackars tjej, i \"fråga olle\" såg hon ut som en tjackh*ra. hon skulle ju kunna vara söt om hon var lite mer naturlig...

Comment

Linda kan ju vara väldigt snygg ibland.

Comment

Två val..

Ja..vad föredrar ni..Om ni måste välja..ett badkar lr en dusch hemma..vad blir det??

Jag älskar mysiga bad..med massor med skum,ljus..kanske ett glas vin..såå mysigt..men..väljer dusch..hade badkar förut å nu dusch..å jag duschar mest..så..badkaret e bara stort å..klumpigt att kliva i när man ska som vanligt ta morgonduschen..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
              Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Jäkla svårt val faktiskt. Har både dusch och badkar hemma. Badkar är så mysigt, massa skum, tända ljus, soft musik och jättevarmt, bara ligga där och njuta .

Men dusch är mer behändigt, bara hoppa in, tvätta av sig, tvätta hår och sen är man färdig.

Så jag väljer nog också dusch

Comment

Jag måste tyvärr säga dusch... älskar ju att bada i bland.. Man blir nästan varm enda in i själen men 99% av alla jäkla badkar verkar ju vara byggda för pygmeer och blir i praktiken bara halkdödsfälla för mig när jag duschar...

<--- sådär får jag stå och duscha då...

Men nu har jag en vanlig hederlig dusch som tur är... så nu ser det ut såhär istället:
                  ________
                  ____

Comment

Älskar att bada.....men sen vi flyttade hit för drygt 2 år sen så kan jag räkna antalet bad på min ena hands fingrar ....pga att badkaret är stort (hörnbadkar) och högt ...fullt sjå att kliva ur det

och en varmvattenberedare som är alldeles för liten..så när man har fyllt upp 2 dm vatten så är varmvattnet slut och har några duchat innan så kan ni ju tänka själv...tyvärr har det inte högsta prioritet att byta beredaren i detta gamla hus heller...mycket annat som går före...men snart så

Comment

dusch är det jag behöver. Hinner sällan bada.

Comment

Badkar! Ingen tvekan där, för jag måste bada varje kväll en stund, för att mjuka upp och lindra värken i mina leder. Duscha kan jag göra utan problem i badkaret när det behövs.

Comment

Svårt!

Som sagt är bad mysigt, men det blir aldrig av... det är jobbigt att tappa upp vatten osv. osv. osv.

Har inte badat en enda gång här sedan vi flyttade in (i sep), så jag väljer väl dusch.

Comment

Jag vet inte, för jag kommer knappt ihåg hur det var att ligga och plaska i badkar.

Comment

Jag tog ett bad idag. Nu sitter jag här, precis nybadad!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X