Announcement

Collapse
No announcement yet.

Två val..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by turbotrollet
    Jag tog ett bad idag. Nu sitter jag här, precis nybadad!
    Visst var det mysigt att bada? Ska jag med göra om ett tag, trots att jag dushade i morse för allt arbetet med trollets rum har gjort mej ytterst dammig och ofräsch, för att inte tala om stel i lederna

Fiiinns det nåt mysigare än att tappa upp ett bad med härligt väldoftande badsalt i och så tänder man ett par ljus och bara njuuuuuuuuter?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Visst var det mysigt att bada? Ska jag med göra om ett tag, trots att jag dushade i morse för allt arbetet med trollets rum har gjort mej ytterst dammig och ofräsch, för att inte tala om stel i lederna

Fiiinns det nåt mysigare än att tappa upp ett bad med härligt väldoftande badsalt i och så tänder man ett par ljus och bara njuuuuuuuuter?
      Krypa ned i en "nytvättad" säng med nyduschad kropp är inte fy skam det heller.

Jag har oxå stela leder... och jag är lite skraj faktiskt, för jag kan sitta på knä i typ 10 minuter (gjorde jag häromdagen, rensade lite papper på sängen, satt själv på golvet) och jag kunde knappt resa på mig!!! När jag försökte räta ut benen gjorde det jätteont! Jag blir så otroligt stel! Och jag menar, jag är 19 år! Hur fan blir det ju äldre jag blir? *orolig* Så jag har börjat strecha mina ben lite då och då, har ingen aning om det hjölper (nyss börjat) men jag inbillar mig det, för jag kan inte "gå" såhär..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X