Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur ofta å hur mycket rör du på dig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hur ofta å hur mycket rör du på dig?

Ja..sanningen nu raringar...

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
      Ja..sanningen nu raringar...
      jag tränar 1-3 gånger per vecka..beror på hur mycket annat man har att göra eller hur jag jobbar..Men annars blir det något sånt

Comment

Jag får träningsvärk när jag äter chips..
        ________
        ____

Comment

Wow..jag tar bilen allt som oftast jag..tycker de e jobbigt röra mig..fniss..men har sprungit fåniga tjejmilen några gånger å så..på bra tid..under timmen..vilket e asbra i mina ögon..spec efter tre dagars supande som uppvärmning..å kom hem från krogen vid 5 å samlingen är 10..red bull..å sen iväg..fniss..de e min typ av träning..*rodnar*

Men nu ska jag änmdra mig..ska ut å gå minst 3 ggr i veckan..fniss..hur många tror jag kommer fixa det??

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
          Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Jag svarar samma som i tråden om tandläkarn. En gång per år.

Nä allvarligt så ska jag börja träna lite snart. Tyvärr tål jag inte kyla mindre än fem sex grader. Och är det varmare och snö så är det för halt. Så jag får väl göra nåt trist innejobb. Mycket roligare ute. Men nu är det hahaha snart vår.

Comment

Jag tränar absolut ingenting längre. Vilket beror på att det gör så förbannat ont att träna, men jag vet att om jag håller ut så kommer det sluta göra ont och jag kommer må bättre om jag börjar röra på mig.

Men för några år sedan då var det fart på mig. Då simmade jag, tränade basket och friidrott, kickboxning och yoga.

Har lovat mig själv att till hösten ska det börjas träna något igen iaf, troligtvis power yoga.

Comment

Tränar så lite som möjligt..fast jag har ju ingen bil men ändå. Så lite träning får jag ju iom att jag oftast går el cyklar dit jag ska. Om jag orkar..annars tar jag bussen...eller ber en kompis om skjuts..eller så stannar jag kanske hemma...

Comment

för ca 15 år sedan så dansade jag 3 ggr i veckan...och då menar jag verkligen dansade hela kvällen (nykter dessutom) ...då hade jag kondis...men på den tiden så hade jag ett rätt lugnt arbete som säljare..

Nu när jag har ett så tungt och fysikt arbete så orkar jag helt enkelt inte ....tacka vet jag bilen...

Comment

Mitt alternativ blev en halvsanning. "Så lite som möjligt" valde jag, men det är inte direkt något jag eftersträvar att slå rekord på. Det blir bara aldrig av att jag rör på mig. Ja, förutom idag då, när jag var nere på konsum en vända. OCh jag ska dit en gång till lite senare idag. Bilen är skitbra, men den tar man inte om man ska till affären.. Sånt höll man på med när man var liten.
                    -

Comment

Började på gym i höstas med lover och dottern...så vi går dit 2-3 ggr i veckan....Sen promenerar jag med alice en massa timmar i veckan...

Comment

Jag försöker gå på en timmes promenad varje dag, och jag har precis börjat upptäcka Visby Innerstad, måste lära mig min egen stad nu.. Det är en jävla labyrint av gångar! Men snart så.. så jag går en timme, denna vecka har jag gått halva strandpromenaden precis innan Almedalen. Så fint! Även nu när det är grått och tråkigt.

Men det blir inte alltid varje dag, ibland blir det inte en timme, så jag säger 5ggr veckan.

+ att nu har det öppnats ett nystt träningscenter mitt i innerstan, och jag funtar på att köpa ett årskort, så fort jag fått ihop 3500 kronor.. men har de halvårskort så börjar jag med det. För jag VILL börja träna.. då tränar jag helst någon gruppträning, sedan vill jag gärna börja gymma lite.. då ska A med. Så det kommer bli mer. Tro mig.

Comment

5 pass gym i veckan o fotboll på det. Måste inte träna så mycket men det känns väldigt bra efteråt. Har alltid spelat fotboll o tränat men inte så mycket på gymmet.

Comment

Så fort jag börjar berätta att nu minsann!... har jag kommit igång med min träning osv...så lägger jag av efter ett tag. Så jag skriver inget om det. Dåligt Karma...
                            Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

1-3 gånger i veckan..
                              I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Jag cyklar på min träningscykel varje dag när jag är hemma annars försöker jag med annan träning.
                                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X