Announcement

Collapse
No announcement yet.

Victoriasecrets.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Victoriasecrets.

nu är det snart torsdag och inte fan är det spännande. nomineringarna sker mer än 24 timmar före de presenteras. det är mkt tid för att \"korrigera\" lite så att \"rätt\" personer blir nominerade (med bestraffningar)

redovisa bestraffningarna INNAN de får nominera och låt deltagarna nominera i livesändningen. Då kan det bli roligt/spännande varannan torsdag.

låt alla vara nominerade ( som förra gången ) tittarna är ju ändå de som avgör !

Comment

al

nej. vi avgör inte. när redovisade bb rösterna?

Comment

nää det har du rätt i, dom vill väl hålla skattemyndigheterna bort från hur mycket pengar de tjänar via telefonsamtalen ...

Comment

Jag tycker också att alla ska vara nominerade! Alla har begått fel! Och Oliven skall åka!!!

Comment

Håller me AL, alla borde jämt vara nominerade´!!

Comment

Victoriasecrets.

Någon som någon gång beställt därifrån??

Vill vill vill... men aldrig beställt från USA, vill veta lite hur det funkar..

Comment

Aldrig beställt därifrån heller men gissa om jag skulle vilja

Comment

Ja, jag har hittat sjukt mycket grejjor!!!

Vill vill vill haaa!

Comment

Originally posted by turbotrollet
                    Ja, jag har hittat sjukt mycket grejjor!!!

Vill vill vill haaa!
                    Såg du showen på trean för några veckor sedan med victoria secrets ?

Fy fan vad läckra grejer de har. Nu ska jag bara fixa lite boobisar också så jag kan använda deras grejer

Comment

Originally posted by msfantasia
                      Såg du showen på trean för några veckor sedan med victoria secrets ?

Fy fan vad läckra grejer de har. Nu ska jag bara fixa lite boobisar också så jag kan använda deras grejer
                      Nej, det missade jag..

Har knappt kollat på underkläderna hos VS. jag tittar på alla underbara linnen och koftor.. och bikinisarnaaaaa.. (jo, jag säger så)

åhh, de har hur mycket snygga bikinisar som helst!

Jag funderar allvarligt på att börja spara pengar nu, i en särskild VS-bikini-spargris, bara för att kunna köpa flera, flera bikinis från VS nästa år!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X