Announcement

Collapse
No announcement yet.

Använder du stringtrosor eller vanliga trosor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Använder du stringtrosor eller vanliga trosor?

Har på förmiddagen varit i kontakt med Comhem,BBB,UPC.De har köpt sändningsrätten till BB av Kanal5/BB Sweden och kan ej påverka sändningarna.Rikta krav emot er kabeltvleverantör då det är dom ni formellt har tecknat avtal med.Adresser finns på deras hemsidor.Utsändningen på nätet ansvarar tydligen produktionsbolaget för vad jag förstår så ev krav skall då riktas mot Kanal5/BB Sweden (support@bigbrother.se). Lycka till!

Använder du stringtrosor eller vanliga trosor?

Ja, det undrade en telefonförsäljare från Evita alldeles nyss. För han ville veta vad han skulle skicka om jag skulle vilja ha ett välkomstpaket, 2 gratis trosor, bara porto på 36.90 skulle tillkomma.

När jag återhämtat mig från chocken så svarade jag att jag inte köper nåt utan att först ha fått titta på det. Han berättade att dom hade en hemsida. Traskade dit o möts av nå förjävla fula underkläder
    Kolla själv http://www.kundinfo.se/evita/main.asp?club=1
    Gulaktiga, supergenomskinliga, skumt spetsmönster o med en stor söm på ett olämpligt ställe. Jösses!

Efter att jag gjort klart för honom att jag inte gillade vad jag såg, så fick jag veta att det inte var rätt bild, att dom han skulle skicka mig var ännu snyggare. Du, be din arbetsgivare lägga upp bilder så man som kund kan få se vad man köper tyckte jag.

Helt otroligt att dom inte har bilder på det dom säljer. Har dom inget affärssinne?? Men deras underkläder är väl så fula att dom inte skulle få nåt sålt då.

Men det som störde mig mest var frågan vad jag använder för sorts trosor. CHEEEZUS.. what´s next?
    (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Har varit kund hos Evita men sa upp det hyfsat snabbt för det var ingen höjdare.

Saker som går sönder efter en tvätt är inte riktigt min grej, för tro det eller ej men mina underkläder vill jag tvätta mer än en gång

Hade jag fått frågan om jag använder string hade jag nog svarat tillbaks gör du ?

Comment

Ja vilka jävla typer det finns. Usch. När dom ringde till mig och frågade vilka trosor jag använde sa jag att han skulle skita i dom, men sen ångrade jag mig. Inte fan vill jag det heller.

Comment

Wow..en ny tråd?Men gamal..hm..hur kan jag låtit bli att se denna?
          Ja ja,de såg väldigt tråkiga ut,men hittade en modell jag gillar på trosorna

Modell som jag gillar

Verkade lite fräckt att fråga om modell på trosorna men antagligen är det för att man ska välja typ av underkläderna lr?Tror inte det va en "snusk" fråga av en nyfiken försäljare...

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
          Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X