Varför kommer alltid Ulrika in i sovrummet när Henrik och Rebekah håller på??? Vill hon ha Henrik? Vill hon vara med på trekant? Eller är det bara voyeurism?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Situps (från fettbräda till tvättbräda)
Collapse
X
-
Situps (från fettbräda till tvättbräda)
NÄ. Nu är jag är tvungen att köra lite situps! Det här går ju bara inte....pluffpluff....
...och triceps....hängdäng....
Kan nån sätta en blåslampa i rumpan på mig så jag kommer igång?
Behöver support...
Jag kan supporta tillbaka..
Nån som hänger på i jakten på att få ordning på fettbrädan?Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment
-
Originally posted by KlossanNÄ. Nu är jag är tvungen att köra lite situps! Det här går ju bara inte....pluffpluff....
...och triceps....hängdäng....
Kan nån sätta en blåslampa i rumpan på mig så jag kommer igång?
Behöver support...
Jag kan supporta tillbaka..
Nån som hänger på i jakten på att få ordning på fettbrädan?
Tyvärr hjälper det inte bara med situps--kroppen behöver få fart på sin förbränning med...
Hänger klart på ...för nu börjar det bli stressig inför beach 2006..går iof på gym..men mycket kan man göra hemma, som situpsen ..men dom glömmer jag jämt göra
- Comment
Comment
-
Det är bra Alicebrallis!
Jag tänkte starta lite lätt med 50 idag (situps)....det kanske blir 10 gånger 5.....utspritt under dagen men 50 ska det bli!
Kör tricps på stolen......eh.....10 gånger 3...ja det blir nog bra..eller 15 gånger 2....vilket är bäst?
Gympan har jag kommit igång med hyfsat....2 ggr/vecka och om jag får plats (måste boka tidigt på morgonen...
) så ska jag dansa afrikanskt i fortsättningen också.
Nu SKA jag komma i form!
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment

Comment