Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foundation och puder i ett?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skulle vara kul att se era badrumsskåp.

Comment

Originally posted by Mimmit
      Skulle vara kul att se era badrumsskåp.

Kan tala om att badkarskanten slår rekord och handfatet därnere där ungarna huserar 18 och 20 år....jeeeeesus säger jag bara...vad me grejjer..

Comment

Ooo vad spännande Alice! Tycker du ska ta en bild. Älskar att se vad folk har för hygien/smink-prylar.

Comment

Ooo vad spännande Alice! Tycker du ska ta en bild. Älskar att se vad folk har för hygien/smink-prylar.

måste städa först...... skoja, men jag och kameror....

Comment

Originally posted by alice
            Jag tror iallafall kranvatten är det bästa av allt...vatten invändigt och utvändigt kan vi aldrig få för mycket av...man ska inte ha så mycket kemiskt skit i fejjan...man känner sig väl aldrig så fräsch som när man har varit ute i strilande sommarregn... så skönt för huden...

Jo, trodde jag oxå. Men läste att det är någonting i vattnet från kranen som inte är bra för huden, om det torkade ut eller vad det var... Alltså, vattnet i sig är det inget fel på.... vet inte om det var kalket, eller iaf något liknande...

Comment

Natti natti Turbo, ska läsa dina bloggar nu! Helfestligt.
              Kan det har varit du som plöjt igenom gamla inlägg? Får nämligen ett mail varje natt där det står vad folk klickat in sig på i min blogg, och om de sökt på google och hamnat i min blogg - ser jag exakt vad de sökt på osv... sedan står det varifrån personerna kommer ifrån, eller alltså... "comhem" eller "telia" osv osv. Rätt kul läsning..

Min blogg är väldigt blandad, mycket kändisar, mode, ibland smink, lite vardag osv.

Nu ska jag snart fota badrumsskåpet.

Comment

Ok, check it out!

Försökte ta med det mesta i sminkväg.

Hela badrumsskåpet i sig, från långt håll, sedan lite närmare vid "min" sida av skåpet... alldeles för litet skåp om ni frågar mig!

Sen visar jag min nessesär från Make Up Store, som jag älskade när jag köpte den (för 400 kronor), den är gul i "krokodilskinn" (men fejk och plast såklart), men smarta fickor, lite som en pärm!

Sedan mitt penselset som är som en väska, bild både uppvikt och stängd.
                Och mina 70 st ögonskuggor i en smart låda.. både uppvikt och stängd.
                Och till sist fulkatten som JÄMT ska vara med!!!!

Comment

Hihi, ja jag läste igenom typ hela din blogg inatt. Mucho intressant faktiskt.

Vad kul att se dina grejer! En massa fint... skulle vilja komma dit och öppna alla burkar och flaskor och dutta runt. Vilken massa ögonskuggor! Jag har aldrig fått rätt på det där med ögonskugga.

Försökte ta lite kort på mitt grejs, men det blev bedrövligt suddigt.

Comment

Hihi, ja jag läste igenom typ hela din blogg inatt. Mucho intressant faktiskt.

Vad kul att se dina grejer! En massa fint... skulle vilja komma dit och öppna alla burkar och flaskor och dutta runt. Vilken massa ögonskuggor! Jag har aldrig fått rätt på det där med ögonskugga.

Försökte ta lite kort på mitt grejs, men det blev bedrövligt suddigt.
                    Allt vad en kvinna behöver

Comment

Ja, tänk vad dyra vi fruntimmer är egentligen... en karl behöver bara en deo, sen är han klar. Och en tandborste förstås. Och dessa två saker ska dom helst förvara på ca 1 kubikcentimeters utrymme i badrumsskåpet.

Comment

Vad kul att du gillade den. Trodde den var helt ointressant för en utomstående

Du har sådär lagom med saker... jag har övedrivet.. Kan bli trött på mig själv, men kan inte låta bli att köpa... bläää..

Penslarna och de 70 ögonskuggorna är ebayfynd. betalade runt 130 för dem, vardera (inkl frakt)... ett sånt där "penselset" kan kosta flera flera hundra, billigaste jag sett ligger på 400.-

Är jättesvag för ögonskuggor.. speciellt de som glänser och glittrar.

Jag kan verkligen rekomendera Loreals "ColorAppeal Platinum", de sitter jättebra!! Och de är riktigt fina!
                        Har i guld, grönt, lila och rosa... och de är väldigt metalliska, vilket är riktigt snyggt.
                        Har även en vanlig "ColorAppeal" (den i mitten), den glittrar och glänser inte lika mycket.

Comment

Turbotrollet - Vill oxå ha sådär mycket saker... men allting hinner bli gammalt och ruttet innan jag använt upp det.

Och så har vi ett så erbarmligt litet badrumsskåp, får knappt plats en tops.

Vilka fynd du gör på E-bay alltså, det var ju nästan skämmigt billigt! Hur kan det vara så billigt?! Jättefina metallicskuggor... är nog riktigt sexy till solbränna. Ska man våga sig på en sån kanske... I rosa.

Du är min nya sminkguru, bara så att du vet.

Comment

Turbotrollet - Vill oxå ha sådär mycket saker... men allting hinner bli gammalt och ruttet innan jag använt upp det.

Och så har vi ett så erbarmligt litet badrumsskåp, får knappt plats en tops.

Vilka fynd du gör på E-bay alltså, det var ju nästan skämmigt billigt! Hur kan det vara så billigt?! Jättefina metallicskuggor... är nog riktigt sexy till solbränna. Ska man våga sig på en sån kanske... I rosa.

Du är min nya sminkguru, bara så att du vet.
                            Ebay.co.uk, tyvärr är pundet lite högt, men som sagt, skamligt billigt, I know! Annars hade jag inte köpt det. Penslarna är skitbra! Skuggorna har jag inte hunnit använda så mycket... är så såld på Loreals Platinum ju.

Tycker verkligen du ska prova en ögonskugga iaf. Kostar dock runt 80-spänn styck... Men jag anser att de är värda det!

Comment

köper nu endast ann-marie börlinds hudkrämer

det är bara naturliga grejor i dom, o man kan tom äta dom så nyttiga är dom

allvarligt alltså

men dyra, finns på hälsokostaffärerna

Comment

Mior -Det där har jag aldrig hört talas om. Fräckt att dom går att äta. Precis som Jessica Simpsons nya sminkserie, den lär smaka godis. Fast det blir kanske dyrt i längden att käka upp grejerna.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X