Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Body Shop och deras smink.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The Body Shop och deras smink.

det tydligen när någon ber om hjälp med tekniska problem. Roligt att se denna hjälpsamhet i stället för alltför mycket gnat o tjat.

Det är för jävligt!!!!

Comment

..onoff-remixes!!

Comment

...........

Comment

här är en, puss

Comment

**SMACK**

Comment

The Body Shop och deras smink.

Alltså, jag såg en annons om TBS ögonbrynsfärg (ja, som puder fast till ögonbrynen) gick dit idag och tittade på den, och FY SATAN vad mycket fint smink de har! (men huu vad dyrt!).

Hittade både det ena och det andra!

Testade mycket utav det oxå (på händerna) och det var GUDOMLIGT fint! ögonskuggor och highlighter och annat mumisgt.

Underbar ögonskugga i 4 olika nyanser som satt kanonbra och skiftade jättefint!! -> http://www.usa.thebodyshop.com/bodys...oryId=cat30032
              Typ 219 kronor!

Eyebrowkit som jag var och tittade på -> http://www.usa.thebodyshop.com/bodys...oryId=cat30032
              179 kronor.

Krämögonskuggor som hade kommit in igår senast, så nya var de!
              De lade sig inte i globlinjen eller "ögonvecken" tydligen.
              http://www.usa.thebodyshop.com/bodys...oryId=cat30036
              Den blåa och guldiga SKA jag bara ha!
              139.- styck (tror jag att det var) (den blåa blir inte så där isig blå, den var mycket ljusare men skimrade mycket!)

En rolig "dosa" med små färgkulor i, finns i guld/brun och rosa.
              Den bruna/guldiga kan man använda som roughe eller i hela ansiktet för ett brunare intryck.
              Den rosa kan man använda som higligher (på kindbenen under ögonen).
              Man kan även använda båda på axlarna för ett "fräscht" och ja, snyggare intryck på sommaren.
              http://www.usa.thebodyshop.com/bodys...oryId=cat30038
              (209 kronor)

VILL HAAAA!!!

Comment

Viilken tur att jag inte gillar smink, mer än ngt läppstift,
                nagellack, mascara (som ofta måste slängas för att de torkar ihop) och eyeliner ibland.
                Skulle bli väldans dyrt annars.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                  Viilken tur att jag inte gillar smink, mer än ngt läppstift,
                  nagellack, mascara (som ofta måste slängas för att de torkar ihop) och eyeliner ibland.
                  Skulle bli väldans dyrt annars.
                  Ja, smink är dyrt, men TBS är liiite dyrare.. men det är ju så fiiiint!

Men jag satsar på deras smink när jag köpt träningskort fö 2800.- (jag håller på att spara för fullt)

Förresten ser ditt sista ord "annars." rätt kul ut, för när gubben kommer springandes mot ordet försvinner"rs." sen kommer det tillbaka när han springer bort igen, sen försvinner det när han kommer tillbaka och så hålelr det på så, men det kanske bara är nu när jag quotar.

Comment

Det var typ 100 år sen jag var på Body shop. Köpte lite parfym där förr, dom hade såna där parfymoljor som vi höll på med mycket på högstadiet. Luktade jordgubb, persika och allt möjligt gott. Jätetsöta små flaskor var det oxå.

Och läppbalsam köpte man oxå där... i en massa konstiga smaker. Och ja just det, deras hudkräm som luktar choklad har jag köpt på senare år faktiskt.
                    Synd som sagt att dom är så jäkla dyra, annars skulle man nog shoppat en del där.

Comment

Originally posted by Mimmit
                      Det var typ 100 år sen jag var på Body shop. Köpte lite parfym där förr, dom hade såna där parfymoljor som vi höll på med mycket på högstadiet. Luktade jordgubb, persika och allt möjligt gott. Jätetsöta små flaskor var det oxå.

Och läppbalsam köpte man oxå där... i en massa konstiga smaker. Och ja just det, deras hudkräm som luktar choklad har jag köpt på senare år faktiskt.
                      Synd som sagt att dom är så jäkla dyra, annars skulle man nog shoppat en del där.

Jag handlade där för första gången för bara några år sedan, då hade de massageoljor, sedan fick man välja vilken lukt man ville ha. Jag köpte mysk, men sen slutade de med mysk...
                      Har aldrig riktigt gillat the body shop, de känns så B-aktiga, men igår ändrade jag mig TOTALT! Det är en lyxbutik, inget annat! höhö.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X