Announcement

Collapse
No announcement yet.

Långa naglar bort!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mimmit
    Hur funkar lösnaglar? Trillar dom inte av när man ska diska, duscha osv?
    ..nää..Mimmit..förlåt att jag fnissar..men att de skulle lossna tex vid duschning fick mig att le på riktigt..

Löstippar sitter å håller bättre än egna naglar..Jag gör allt..med mina naglar..å i mitt jobb..hm..ja jag sitter inte enbart vid en dator kan jag ju säga, Jag är teknikeri botten....*s*
    De sitter som berg..lr som egna..men bättre eftersom de inte går av så lätt..
    Så de håller..väldigt fint..Jag kan verkligen rekomendera det.De som har turen att kunna ha egna starka naglar brukar gå å fixa till om man som Alice tex bowlat sönder en nagel lr så..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Vickan - Aha... käckt! Hur ofta behöver såna bytas då? Dyrt?
      Jag har nog en himla tur, för mina egna klor är stenhårda. Trots att jag lever på allt annat än nyttig mat. Konstigt egentligen.

Comment

Originally posted by Mimmit
        Vickan - Aha... käckt! Hur ofta behöver såna bytas då? Dyrt?
        Jag har nog en himla tur, för mina egna klor är stenhårda. Trots att jag lever på allt annat än nyttig mat. Konstigt egentligen.
        Det är nog dyrt..Jag betalar 698 när jag sätter de och sedan 40 kr per nagel att fixa till..100 för en ny tip..Antar folk idiotförklarar mig för att jag gör det...Men som sagt,vi har alla olika förutsättningar å behov.Jag har oturen att inte ha nån att lägga pengar på dessutom har jag ett bra jobb....Dessutom dö svaga egna naglar som växer hel mysko,de växer uppåt typ..helt omöjliga att få snygga,har sparat ut egna å försökt få till formen hos min nageltjej..men hon går bet....Så va glad du över dina äkta naglar Mimmit...

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Vickan - Det är ju bara kul att du kan unna dig lite lyx och guldkant på livet! Nånting ska man ju göra med sina pengar, att lägga dom på hög är bara trist.
          Man lever bara en gång...

Comment

Själv har jag stenhårda naglar vilket inte är så bra om man skulle slå i någonstans eller på annat sätt bruka våld mot dessa.
            Då går de av!
            Och inte längst ut inte, utan så långt ner mot själva fingret där de växer.
            Gör så jäääävla ont.

Annars är nog hårda naglar ganska bra... om man skulle behöva klösa någon eller så.

Comment

jag e avvis på er med starka snygga naglar..skulle jag velat ha eftersom jag älskar långa naglar..Men löstippar funk me ge fina rivmärken med..*s*

Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Jag brukar använda TRIND Nail Repair, de gör naglarna hårda och starka.. det är som ett vanligt nagellack.
                Finns somm matt och "glansigt", kostar väl 150 kronor typ. Skitbra, tycker jag iaf!

Comment

Originally posted by Vickan
                  Det är nog dyrt..Jag betalar 698 när jag sätter de och sedan 40 kr per nagel att fixa till..100 för en ny tip..Antar folk idiotförklarar mig för att jag gör det...Men som sagt,vi har alla olika förutsättningar å behov.Jag har oturen att inte ha nån att lägga pengar på dessutom har jag ett bra jobb....Dessutom dö svaga egna naglar som växer hel mysko,de växer uppåt typ..helt omöjliga att få snygga,har sparat ut egna å försökt få till formen hos min nageltjej..men hon går bet....Så va glad du över dina äkta naglar Mimmit...
                  vad gör du för superdyra naglar egentligen???????
                  Jag går på salong och fixar gelénaglar för 600 första gången och 350 kr var 3-4:e vecka.... hur ofta fixar du till dina?? att sätta en helt ny tipp kostar 60 kr eller 30 kr om man gör det under en fyllning.... och de sitter jättebra och mina egna nagar går av om jag så bara sitter stilla *s*
                  Tessan och vildarna i skogås

Comment

Originally posted by Tessan med vildarna
                    vad gör du för superdyra naglar egentligen???????
                    Jag går på salong och fixar gelénaglar för 600 första gången och 350 kr var 3-4:e vecka.... hur ofta fixar du till dina?? att sätta en helt ny tipp kostar 60 kr eller 30 kr om man gör det under en fyllning.... och de sitter jättebra och mina egna nagar går av om jag så bara sitter stilla *s*
                    Vet i katten om inte mina e billigare??
                    Jag fixar de en gång i månaden..Brukar kosta 80-120 kr..då blir de lackade med..å ska jag byta en hel tipp blir det 100 kr..Jag e jätte nöjd...
                    Tror att ju mindre stad du bor i dessto mer betalt kan de ta..Samma med salongerna som man sprayar sig brun med..mycket dyrare här än I Sthlm...

Mina egna naglar e lika starka som dina Tessan..tittar man för länge på de så e de av..Jag har alltså sådana naglar som man kan böja helt..så mjuk..å så..vips va den av..

Vickan Äger dessa:
                    Marilyn Manson
                    Stockholm
                    Peta Wilson
                    London
                    Monaco
                    Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X