Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billiga men "fina" parfymer... finns det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billiga men "fina" parfymer... finns det?

är det inte lite drastiskt med polisanmälningar hit o dit.. nu senast olivier vill ju folk anmäla.. ok, han beter sig inte som en ängel.. men vem gör det där? till slut kommer alla bli anmälda för något om det ska fortsätta så här

han förtjänar en anmälning tycker jag, mycket värre en jeans \"skämt\"

Comment

Ju förr desto bättre!

Programmet borde anmälas för falsk varudeklaration, de kallar det underhållning....

Comment

eller så blir väl anmälarna anmälda för otillbörligt användande av polismyndigheten

Comment

Men go´morgon. Har du inte sett något av Oliven gjort mot Lina. Hon må vara hur provocerande som helst men hans handlingar är INTE försvarbara.

Comment

jag har suttit här nästan hela dagen utan att hört något om polisanmälan...

Comment

ja just de..var e ingela larsson lr va hon hette nu då???????????

Comment

ja det blir nog ingen nästa sessång i och med att allt paktbildande tar bort underhållningen och glädjen

Comment

Då ska du anmälas för dålig hörsel!

Comment

pimpim informera oss. trodde bara att han varit i bråk med stefan

Comment

Ja, Carolina ska bli polisanmäld för misshandel av Olivier.

Comment

nej, han beter sig inte schysst, jag vet.. men nä\'r hon örfilade honom då? absolut inte för jag tycker man ska anmäla för det heller.. i så fall är det helt upp till dom själva.. hon springer ju efter honom i alla fall.. så SÅ hemskt verkar hon inte tycka att det är.. (betonar igen att jag inte tycker om honom särskilt, men tycker hela grejjen är lite väl överdriven)

Comment

Pred Ferry...men det hörs ju så dåligt, kanske skulle behöva några tops...

Comment

jag hör och ser mycket väl.. inte bara vad olivier säger och gör

Comment

Vi blir tyvärr mer och mer Amerikaniserade, tror att allt dom gör är så rätt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X