Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billiga men "fina" parfymer... finns det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du får kanske gå och lukta på olika parfymer innan du budar på tradera.

Men denna är god:

kan man även ha som en dildo! (nej, jag vet inte, men den såg ut som en sådan!)

Comment

Haha, Turbo! Precis exakt det säger min karl här hemma oxå om Naomi-parfymen! Dildon...

Den luktar skiiiiiitgott, har haft det ett par gånger. Har för mig att den inte är så dyr hellre, och det är en rätt stor flaska. Älskar parfymer som luktar lite sådär mystiskt och "mörkt". Typ vanilj, mysk, chokladaktigt...

Comment

http://www.parfym.se/

Här kan man nog hitta nåt mumsigt.

Comment

Har du luktat på hennes senaste "paradise"?

En av mina favoritparfymer. Den godaste av alla hennes... åhh..

Comment

Turbo - Ja, jag fick ett litet prov på "Paradise", men den var inte riktigt min grej. Flaskan är ju dock snyggare.

Kom på en parfym som är jättegod, Puma Woman. Har du nosat på den?

Och ja just det, Britney Spears nya, "Fantasy" tror jag den heter... Den fanns med som doftprov i en tidning, jättemumsig! Men säker skitdyr.

Comment

Puma gör många bra!

Puma - Flowing *använder just nu, alltså, finns här hemma*

Puma - Woman

Puma - Jamaica

Naomi - Paradise

Samba - Ice

Tommy Hilfiger - True Star (den med Beyonce)

Gucci Rush och Gucci Rush 2

Du? (ni?)

Comment

*gaaah*

Läste nu att man kan få pigmentfläckar om man använder parfym i solen. Alkoholen i parfymen är tydligen boven i dramat...
                Har googlat lite på alkoholfria pafymer, och hittar bara Jàdore från Dior. Känns lite väl dyr. Får gå in på Kicks och höra...

Samba är ju skitgod! Det är en såndär nostalgiparfym, den första "riktiga" parfymen man hade. Den lila flaskan... Luktar lite magiskt.

Åh, nu kom jag på en god en! Men jag vet inte vad den heter... Det är en liten rund flaska, som en liten boll. Och så flyter det runt en liten pärla inuti bollen.

Comment

Originally posted by Mimmit
                  *gaaah*

Läste nu att man kan få pigmentfläckar om man använder parfym i solen. Alkoholen i parfymen är tydligen boven i dramat...
                  Har googlat lite på alkoholfria pafymer, och hittar bara Jàdore från Dior. Känns lite väl dyr. Får gå in på Kicks och höra...

Samba är ju skitgod! Det är en såndär nostalgiparfym, den första "riktiga" parfymen man hade. Den lila flaskan... Luktar lite magiskt.

Åh, nu kom jag på en god en! Men jag vet inte vad den heter... Det är en liten rund flaska, som en liten boll. Och så flyter det runt en liten pärla inuti bollen.
                  Hur ser pigmentfläckar ut? Ljusa?
                  huuu!

Egentligen är parfym och deo pest, eftersom det är så farligt! Framförallt om man sprutar/har deo direkt under armarna, eftersom det sitter känsliga körtlar där!

Därför använder jag aldrig "vanlig" deo, köper torrstick från apoteket, alkoholfri. Funkar jättebra! Får nämligen mörka fläckar under armarna av vanliga deos... och vissa tvålar när jag rakar mig under armarna (nej, jag varken vaxar där eller använder speciella "krämer"/lödder)

Av vissa parfymer kan man tom bli steril, eftersom parfymen försvinner in i huden, Celine Dions parfymer är inte bra, inte heller Brittans "Curious" är bra om man vill ha barn.. hehehe. Sen var det någon till.. Paris hiltons? nåja, anävnder ingen utav dem iaf.

Samba Ice är underbart god, och billig! luktar fräscht! Måste köpa den igen!

Den sista lät läcker, med en lite kula i!

Jag ÄÄÄÄLSKAR läckra flaskor och roliga ideer, och jag gillar att man kan få presenter med ibland. Som J Los parfymer, det hänger ju som små smycken på flaskorna, det är små mobilsmycken!
                  Och brittans parfym som har en sån där gammal "dosa" man trycker på så att parfymen kommer ut. Fabolous!

Comment

Pigmentfläckar är såna där bruna fläckar som många äldre damer som solat för mycket har du vet. Såna vill man iiiinte ha...

Ja, jag läste om Brittans parfym nu ikväll, och om att den kunde göra en steril. Låter ju inte klokt. Fast om den har en snygg flaska så skulle jag kunna köpa den ändå, ska inte ha några barn iallafall så.

Fina flaskor är fanimej halva nöjet med parfymer! Dom ska helst ha nån extra liten detalj, som att det medföljer nåt litet (meningslöst) smycke, eller att flaskan är lite glittrig eller vad som helst. Bara den är fiiiin där den står i badrumsskåpet!
                    Jag tror att Mellon håller med oss om det för övrigt.

Comment

*garvar* Ja, det gör hon säkert... nej, han..

hehe.

Håller med dig där, en snygg flaska är A och O! Och till Naomis "Paradise" sitter det som två små vita blad i tyg, jättefin! Har sett det inne på åhlens, ska köpa den parfymen någon gång! I love it. (tror man såg det på bilden jag länkade till för några inlägg sedan)

Finns så mycket parfymer! Och egentligen kan inte jag köpa hem så många, eftersom de hinnar bli gamla innan jag tagit slut på dem...

Har vääääldigt mycket prover i mitt skåp.

Puma - Man är oxå himla god! Man fick både "Woman" och "Man" i en Cosmopolitan forut, A fick "man" såklart.. den är supergod! Annars använder han Hugo Boss "Tru Blue", eller vad den heter...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X