Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrivbordsstolen på tradera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skrivbordsstolen på tradera

Ingripa... igen om Olivier utnyttjar Lina som nu e berusad.. först snacka skit, sen be om ursäkt, sen få ett knyll ??

Olivskitens taktik!!

Fan var sur han verkar vara *stefan

Comment

Kan tänka mig att han är det eftersom det är inte så svårt räkna t vad som kommer hända inatt.... antingen bråk eller så sex och hur många gånger har dom inte sagt till båda att sluta upp med varandra? Vem fasiken skulle inte vara trött se dom två

Comment

Tror att det kan bli både sex o bråk...

Comment

magnus1975 japps rätt...

men han ser faktiskt lite \"tankspridd\" ut oxå... han e nog beredd... om iaf att ;-)

Comment

Lina kan ju \"spela\" full oxå.. för o se om Olivskiten ska göra närmanden... men klart går hon på diet.. o dricker.. då behövs det inte mkt..

Comment

Skrivbordsstolen på tradera

Den fina vita skrivbordsstolen som jag vann budgivningen på, den har jag avsagt mej nu.

Auktionen avslutades den 24:e februari. Det tog honom tre dagar att skicka ett "vinnarmejl". Därefter har det gått minst sagt ännu trögare. Det är hela tiden jag som fått höra av mej. Han har lovat och lovat att återkomma med uppgifter om frakten. Men det har han inte gjort..det senaste mejlet var för en och halv vecka sen. Då skulle han återkomma på fredagen med uppgifter om fraktsätt och pris. Dvs för över en vecka sen. Men inte då. Nu har jag mejlat honom och avsagt mej stolen.

Jag skrev "jag har nu väntat i över en vecka på att du ska höra av dig. Eftersom du inte gjort det utgår jag ifrån att du inte vill sälja stolen till mej. Avsäger mej därför den."

Jävla typ. Jag avvaktar med negga..få se om han svarar. Törs man lägga ut negga, jag vill inte ha ett hämndnegga på mej...

Comment

hmm du skulle ju nämnt det i mailet egentligen, då kanske det hade blivit fart på karln
                sigpic__________________

Comment

Vadå? Att han kan få negga? Näää, bäst att inte väcka den björn som sover. *visslar oskyldigt*

Comment

Alltså vilken jäkla skitstövel den där. Blir sååå uppretad när jag läser.

Jag vet inte om jag hade vågat lämna negativt dock. Igår gjorde jag en luring, jag skrev negativa ordval, fast i ett positivt omdöme, om ni begriper. På så sätt blir det ju nåt mellanting, och säljaren kan inte kommentera omdömet hellre.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                      Vadå? Att han kan få negga? Näää, bäst att inte väcka den björn som sover. *visslar oskyldigt*
                      men alltså det borde han ju fatta själv, och björnen kommer väl väckas förr eller senare alltså bara förvarnat som en sista chans...
                      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Mimmit
                        Alltså vilken jäkla skitstövel den där. Blir sååå uppretad när jag läser.

Jag vet inte om jag hade vågat lämna negativt dock. Igår gjorde jag en luring, jag skrev negativa ordval, fast i ett positivt omdöme, om ni begriper. På så sätt blir det ju nåt mellanting, och säljaren kan inte kommentera omdömet hellre.

Ja, så har jag också gjort vid ett par tillfällen. Synd bara att man inte har så många tecken på sig, så det gäller att kunna göra en luring på kortfattat vis.

Och i detta fall kan jag ju inte lämna positivt..så det får bli ingenting eller ett negga. Men jag avvaktar..

Jag är så förbannad nu så det är nog bättre att vänta. Jag menar, nu har det gått så lång tid att inga ursäkter funkar. Sååå upptagen kan ingen vara att man inte kan slänga iväg ett mejl!

Comment

Originally posted by Lover
                          men alltså det borde han ju fatta själv, och björnen kommer väl väckas förr eller senare alltså bara förvarnat som en sista chans...
                          Nä, jag ville inte köra med hot, kan trigga igång bara, det är onödigt. Jag tyckte det var bättre med raka puckar istället. Då har jag ryggen fri, för jag har kört allting helt efter reglerna.

Comment

Ja, vilken jävla idiot!!

Igår såg jag en grej på tradera, som jag blev arg på

En tjej som fått ett negativt i stil med: "Det stor inte att byxorna hade en blå flcäk ibak. Vägrar ta tillbaka dem..."

Sen hade då den säljaren skrivit, i ett negativt till köparen: "Ett missförstånd, jag ber om ursäkt"

typ.

Varför skrev hon då det i negativt?! Jo, antagligen för att hon själv fått ett negativt, det gör mig så förbannad! Finns det ingen lösning på problemet som tradera kan komma på?
                            Jag har många gånger velat lägga negativa, men vågar inte, då jag inte vill ha det....

Comment

Originally posted by turbotrollet
                              Ja, vilken jävla idiot!!

Igår såg jag en grej på tradera, som jag blev arg på

En tjej som fått ett negativt i stil med: "Det stor inte att byxorna hade en blå flcäk ibak. Vägrar ta tillbaka dem..."

Sen hade då den säljaren skrivit, i ett negativt till köparen: "Ett missförstånd, jag ber om ursäkt"

typ.

Varför skrev hon då det i negativt?! Jo, antagligen för att hon själv fått ett negativt, det gör mig så förbannad! Finns det ingen lösning på problemet som tradera kan komma på?
                              Jag har många gånger velat lägga negativa, men vågar inte, då jag inte vill ha det....
                              Ja vad fan är det med folk egentligen? Har dom aldrig hört talas om mejl och telefon? Det vore väl fan så mkt bättre om man mejlade och ringde varann och försökte lösa problemet! Ibland undrar jag om folk är fega på någe vis..lägger hellre negga och hämndnegga än att ta kontakt med varann..iaf känns det så. Och när det blir så som i mitt fall, att säljaren inte hör av sig, när man har skäl att lägga negga, då törs man inte. Så på nåt vis blir systemet snett då.

Och jag menar, den här säljaren till stolen, det är ju rätt tydligt att han inte vill ha besväret med att frakta den. Han föredrar ju hämtning, det vet jag. Men då skulle han inte ha skrivit i sitt personliga meddelande att han accepterar frakt! Och han KUNDE ha mejlat mej och sagt som det är istället så hade vi kunnat komma överens. Jag hade accepterat det, om han bara vart ärlig.

Svarar han nu med nån bortförklaring typ "jag har haft mycket på jobbet" eller "datorn pajade och har inte kommit åt mejlen" eller "jag har varit sjuk" så kommer jag inte att godta det.

Han är körd, och hur mkt jag än vill ha stolen, så kan han ta den och köra upp den nånstans. Blir en principsak i det här läget.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X