Announcement

Collapse
No announcement yet.

Matrix Sleek Look - Nån som testat?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Testa Sunsilk´s waws and curls!!

Tok bra mot frissighet,ger jätte fina lockar om man har det!

sen O´Loreals Hotcurl
    lr hotstraight om man vill ha rakt..jag gillar de..å de är billiga!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Precis rabbiten, alltså man har ju testat tonvis med såna där prylar utan gott resultat.

Nu är jag trött på att köpa grisar i säckar! Det brukar ju vara ganska dyra grisar.

Har testat Loreal & Sunsiks grejer, men dom är inget vidare på mitt hår tyvärr.

Comment

Originally posted by Mimmit
        Precis rabbiten, alltså man har ju testat tonvis med såna där prylar utan gott resultat.

Nu är jag trött på att köpa grisar i säckar! Det brukar ju vara ganska dyra grisar.

Kollat med din frisör?De har ju ruggigt bra produkter som iof kostar lite men verkligen är bra det tyska Schwarzkopf brukar ju vara suvränt liksom Björn Axens å det engelska ..attans tappat namnet..ja ja..bra brukar de vara.

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Jag köpte Goldwells grejer från frisören innan, men tyckte inte att dom var så fantastiska. Mest dyra bara. Så jag är lite skeptisk till allt sånt där.

Comment

Mimmit.

Kan man inte köpa silicondroppar och ha i håret, då lägger det väl sig och ser glansigt och fint ut?

Har inte testat matrixgrejjen, men skulle behöva en frissgrejj jag med... ska höra mig för!

Comment

Originally posted by turbotrollet
              Mimmit.

Kan man inte köpa silicondroppar och ha i håret, då lägger det väl sig och ser glansigt och fint ut?

Har inte testat matrixgrejjen, men skulle behöva en frissgrejj jag med... ska höra mig för!
              Silikondroppar lr silikonspray ger blankt å fint hår,men tar inte bort frissigheten,å ser lätt fett ut om man tar liiite förmycket..Silikonspray e iof lättare att anv..

Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
                Silikondroppar lr silikonspray ger blankt å fint hår,men tar inte bort frissigheten,å ser lätt fett ut om man tar liiite förmycket..Silikonspray e iof lättare att anv..
                Hade en klasskamrat som använde silicondroppar, hennes hår låg helt perfekt, ingen frissighet.

Men det var rätt dyrt att köpa...

Comment

Mimmit.

Nu har jag luskat ut vad man kan använda...

HANDLOTION!

hehehehehehe.

Gnid lite mellan handflatorna och använd för att frissa ner håret!

Man kan alltid försöka, eller huuuur?

Comment

Originally posted by Mimmit

Precis, det är inga billiga produkter det där, och det enda som händer är att man får kli i hårbotten och fett hår. Utan att det frizziga försvinner. Loreal och Sunsilk funkar inte på mej heller. För det första får jag en djävulsk klåda av deras produkter, tom "antiklischampot" och för det andra hjälper de vare sig mot frizzigt hår *suckar*

Comment

Vilken massa svar det blivit medan jag städat köksskåpen.

Silikongrejs har jag testat, mitt hår såg bara flottigt ut av det. Det hette "Citre shine" eller nåt har jag för mig. Köpte det på Kicks, nån gul/svart grej.

Handkräm låter som en billig lösning, hihi! Tvivlar dock på att det blir så bra.

Comment

Min klasskompis handlade sina silicondroppar hos frissan, kostade typ 200 kronor för jättelite!

Ska testa handlotion någon dag jag..

Comment

Originally posted by turbotrollet
                          Min klasskompis handlade sina silicondroppar hos frissan, kostade typ 200 kronor för jättelite!

Ska testa handlotion någon dag jag..

Fast dom räcker jättelänge..jag har inte använt det själv..men dottern har gjort det..och lover fick en liten provflaska....Men tror det är ganska bra...

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                            Nu blev jag nyfiken! För INGET, jag säger INGET jag provat hjälper. Mitt hår ser så krulligt och lockigt och fint ut när det är nytvättat och blött..men låter jag det självtorka o har lockarna kvar, då blir det risigt och frissigt. Alternativet är att ha en massa mousse i håret och föna det rakt och torrt. Skulle ge ett kungarike för ett medel som dessutom är MILT och och SKONSAMT mot hårbotten (så man slipper klåda) som gör att håret inte blir frissigt när man självtorkar sköret.

Tösa och jag hade lite av ditt hårproblem tills jag hittade en bra sak hos frissan.. Det är en svart flasktub från L´Oreal.. På flasktuben står det tec hot style iron finish.. Det kan man ha både i vått och torrt hår.. Föredrar att ha den i vått.. Slätar ut håret samt att det blir silkeslent.. Väldans skonsamt ihop med hårblåsning och plattång.. En fuktighetsbevarande och skonsam produkt.. Kostar 149:- tror jag och eftersom man bara behöver ha en liten klick så räcker den hur länge som helst..
                            I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Originally posted by piopio
                              Tösa och jag hade lite av ditt hårproblem tills jag hittade en bra sak hos frissan.. Det är en svart flasktub från L´Oreal.. På flasktuben står det tec hot style iron finish.. Det kan man ha både i vått och torrt hår.. Föredrar att ha den i vått.. Slätar ut håret samt att det blir silkeslent.. Väldans skonsamt ihop med hårblåsning och plattång.. En fuktighetsbevarande och skonsam produkt.. Kostar 149:- tror jag och eftersom man bara behöver ha en liten klick så räcker den hur länge som helst..
                              Wow, det lät ju kanonba, och BILLIGT!

Måste jag kolla upp och testa!

Tusen tack piopio!

Comment

Originally posted by piopio
                                Det låter ju skitbra! Tack för tipset, den ska jag leta efter. Hoppas dom har den på frissan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X