Köpte den här gardinen, som jag ännu inte lyckats få att hänga i såna där "veck" liksom... den bara puffar ut sig! Hur fanken gör man?! Stryker man fast vecken? http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15828*15845
Jag har gardiner som ser ut så där, ett par mörkblåa och ett par beige med öljätter...stora hål som stången går i...och jag får dutta lite så blir det bra med vecken..
Trist med spegeln, jag köpte en maffig guldspegel till dotterns rum som hon ska ha ovanför sängen ...när den nu kommer upp
Och nu rear dom den stora modellen för 399:- vi gav 300 för den mindre..och den är ändå stor... ..(det var på jysk)
Köpte den här gardinen, som jag ännu inte lyckats få att hänga i såna där "veck" liksom... den bara puffar ut sig! Hur fanken gör man?! Stryker man fast vecken? http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15828*15845
Fasen! Jag vill att vi får IKEA hit! Men Kalmar vann den striden... När jag bodde i Gävle (12 år sen) så var det mitt månadsnöje och jag kunde strosa där hur länge som helst och budgethandla allt möjligt onyttigt och nyttigt. Det saknar jag med den staden. IKEA. Och bocken. Och filmstaden.
Alice - Är helt impad över att folk lyckas få till dom där vecken. Har inte haft gardiner som bara "hängt" tidigare, så jag visste inte att det var så klurigt.
Guldspegel, vad fräckt! Lite kungligt. Alltså Jysk är skitbra. Lika bra som Ikea, dessutom har dom lite mer annorlunda saker. Och billigt är där!
Jag köpte tre pyamasar i fusksiden där häromdagen, bara 180 spänn för alla tre! Och så har dom såna där wuuuunderbara dun-tofflor, för bara 29 spänn.
KLossan - Ja, det är härligt. Man känner sig så rik när man är på IKEA, eftersom det finns så mycket billigt där. Och så kan man käka sig mätt på deras körvar innan man åker hem.
KLossan - Ja, det är härligt. Man känner sig så rik när man är på IKEA, eftersom det finns så mycket billigt där. Och så kan man käka sig mätt på deras körvar innan man åker hem.
Jag köpte en fin guldspegel på ÖB för endast 99:- häromveckan! Jättefin med snygg slipning i glaset på kanterna ..ser faktiskt antikt ut. Den blev jag nöjd med så nu nu kan jag se mig i helbild när jag vaknar (hängde den i sovrummet) på morgonen... ...men jag sover på soffan så det kvittar...
Höllt ju på att ramla av stolen när dottern skulle ha rött svart och guld i sina rum men det blev asläckert Efter ett år av döskallar
Dom har grava problem ungarna idag...döskallar..
Jag som är åt vitt-hållet satte defintivt ner hälarna när min son ville ha svarta tapeter i sitt rum...
Det blev en kompromiss åt det väldigt mörkblå istället.
Rött/svart gillar jag inte. Kolla bara på BB-Hannah... Det var himla modigt av dig att låta dottern få dom färgerna som gör sig bäst i den där mobiltelefenreklamen (?) som är så himla snygg... .....men kanske det blir bra i ett rum? Min kombination vitt/guld/mässing låter ju himla blingblingtrashigt... men det låter faktiskt värre än det ser ut..
Jag som är åt vitt-hållet satte defintivt ner hälarna när min son ville ha svarta tapeter i sitt rum...
Det blev en kompromiss åt det väldigt mörkblå istället.
Rött/svart gillar jag inte. Kolla bara på BB-Hannah... Det var himla modigt av dig att låta dottern få dom färgerna som gör sig bäst i den där mobiltelefenreklamen (?) som är så himla snygg... .....men kanske det blir bra i ett rum? Min kombination vitt/guld/mässing låter ju himla blingblingtrashigt... men det låter faktiskt värre än det ser ut..
Ser inte BB ...Och det är inne med rött svart...det var ett vuxet par bakom oss när vi köpte fondtapeten i svart som också skulle ha svart tapet...och på inredningsprogrammet inredde dom i rött och svart både i kök och vardagsrum...Och även där dottern tatuerar sig har dom inrett i rött svart och guld..... Dottern hade en mörkblå vägg förut den var fulare en svart
Ser inte BB ...Och det är inne med rött svart...det var ett vuxet par bakom oss när vi köpte fondtapeten i svart som också skulle ha svart tapet...och på inredningsprogrammet inredde dom i rött och svart både i kök och vardagsrum...Och även där dottern tatuerar sig har dom inrett i rött svart och guld..... Dottern hade en mörkblå vägg förut den var fulare en svart
Vad heter den där engelska inredaren på Tv nu igen? Jag får utslag när han börjar verbalisera sina idéer! Och han vill ha rött. Överallt! Men sen brukar det faktiskt bli bra i slutändan. Vitt! Vitt! Vitt!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment