Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mimmit - kjolen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, dom har fått in den igen.

Fast nu har jag shoppat loss på IKEA istället, så nu måste jag pausa lite.

Fast den är jääääkligt snygg...

Comment

Originally posted by Mimmit
      Ja, dom har fått in den igen.

Fast nu har jag shoppat loss på IKEA istället, så nu måste jag pausa lite.

Fast den är jääääkligt snygg...

Köpte du nåt kul ..älskar att gå på IKEA ..men det är så mycket man vill ha

Comment

Köpte den här gardinen, som jag ännu inte lyckats få att hänga i såna där "veck" liksom... den bara puffar ut sig! Hur fanken gör man?! Stryker man fast vecken?
        http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15828*15845

Och så nya lakan:
        http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15824*15836

Och en liten korg till alla hårband och klämmor och allt:
        http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...roductId=47408

Samt en spegel, som jag tänkte haft som en slags tavla ovanför soffan, men det blev så jäkla fult så den plockade jag ner igen:
        http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...73*16238*16076

Comment

Jag har gardiner som ser ut så där, ett par mörkblåa och ett par beige med öljätter...stora hål som stången går i...och jag får dutta lite så blir det bra med vecken..

Trist med spegeln, jag köpte en maffig guldspegel till dotterns rum som hon ska ha ovanför sängen ...när den nu kommer upp

Och nu rear dom den stora modellen för 399:- vi gav 300 för den mindre..och den är ändå stor... ..(det var på jysk)

Comment

Köpte den här gardinen, som jag ännu inte lyckats få att hänga i såna där "veck" liksom... den bara puffar ut sig! Hur fanken gör man?! Stryker man fast vecken?
            http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15828*15845

Och så nya lakan:
            http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...94*15824*15836

Och en liten korg till alla hårband och klämmor och allt:
            http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...roductId=47408

Samt en spegel, som jag tänkte haft som en slags tavla ovanför soffan, men det blev så jäkla fult så den plockade jag ner igen:
            http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...73*16238*16076

Fasen! Jag vill att vi får IKEA hit! Men Kalmar vann den striden...
            När jag bodde i Gävle (12 år sen) så var det mitt månadsnöje och jag kunde strosa där hur länge som helst och budgethandla allt möjligt onyttigt och nyttigt. Det saknar jag med den staden. IKEA. Och bocken. Och filmstaden.
            Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Alice - Är helt impad över att folk lyckas få till dom där vecken. Har inte haft gardiner som bara "hängt" tidigare, så jag visste inte att det var så klurigt.

Guldspegel, vad fräckt! Lite kungligt. Alltså Jysk är skitbra. Lika bra som Ikea, dessutom har dom lite mer annorlunda saker. Och billigt är där!
              Jag köpte tre pyamasar i fusksiden där häromdagen, bara 180 spänn för alla tre! Och så har dom såna där wuuuunderbara dun-tofflor, för bara 29 spänn.

Comment

KLossan - Ja, det är härligt. Man känner sig så rik när man är på IKEA, eftersom det finns så mycket billigt där. Och så kan man käka sig mätt på deras körvar innan man åker hem.

Comment

IKEA finns tom på Mallis såg så sjukt ut..

Comment

KLossan - Ja, det är härligt. Man känner sig så rik när man är på IKEA, eftersom det finns så mycket billigt där. Och så kan man käka sig mätt på deras körvar innan man åker hem.
                    Jag köpte en fin guldspegel på ÖB för endast 99:- häromveckan! Jättefin med snygg slipning i glaset på kanterna ..ser faktiskt antikt ut. Den blev jag nöjd med så nu nu kan jag se mig i helbild när jag vaknar (hängde den i sovrummet) på morgonen... ...men jag sover på soffan så det kvittar...

Comment

Utomlands ses ju ikea som lite "fint". Så galet. Kändisar handlar där och så.

Guldspeglar verkar vara inne eller?

Comment

Utomlands ses ju ikea som lite "fint". Så galet. Kändisar handlar där och så.

Guldspeglar verkar vara inne eller?
                        I Sverige handlar väl också bara "fint" folk på IKEA??

Jag är galen i mässing, guld och vitt med inslag av rost och såna där lite höstiga färger så guld är alltid inne för mig!

Comment

Originally posted by Klossan
                          I Sverige handlar väl också bara "fint" folk på IKEA??

Jag är galen i mässing, guld och vitt med inslag av rost och såna där lite höstiga färger så guld är alltid inne för mig!

Höllt ju på att ramla av stolen när dottern skulle ha rött svart och guld i sina rum men det blev asläckert Efter ett år av döskallar

Comment

Originally posted by alice
                            Höllt ju på att ramla av stolen när dottern skulle ha rött svart och guld i sina rum men det blev asläckert Efter ett år av döskallar
                            Dom har grava problem ungarna idag...döskallar..

Jag som är åt vitt-hållet satte defintivt ner hälarna när min son ville ha svarta tapeter i sitt rum...

Det blev en kompromiss åt det väldigt mörkblå istället.

Rött/svart gillar jag inte. Kolla bara på BB-Hannah... Det var himla modigt av dig att låta dottern få dom färgerna som gör sig bäst i den där mobiltelefenreklamen (?) som är så himla snygg... .....men kanske det blir bra i ett rum? Min kombination vitt/guld/mässing låter ju himla blingblingtrashigt... men det låter faktiskt värre än det ser ut..

Comment

Originally posted by Klossan
                              Dom har grava problem ungarna idag...döskallar..

Jag som är åt vitt-hållet satte defintivt ner hälarna när min son ville ha svarta tapeter i sitt rum...

Det blev en kompromiss åt det väldigt mörkblå istället.

Rött/svart gillar jag inte. Kolla bara på BB-Hannah... Det var himla modigt av dig att låta dottern få dom färgerna som gör sig bäst i den där mobiltelefenreklamen (?) som är så himla snygg... .....men kanske det blir bra i ett rum? Min kombination vitt/guld/mässing låter ju himla blingblingtrashigt... men det låter faktiskt värre än det ser ut..

Ser inte BB ...Och det är inne med rött svart...det var ett vuxet par bakom oss när vi köpte fondtapeten i svart som också skulle ha svart tapet...och på inredningsprogrammet inredde dom i rött och svart både i kök och vardagsrum...Och även där dottern tatuerar sig har dom inrett i rött svart och guld..... Dottern hade en mörkblå vägg förut den var fulare en svart

Comment

Originally posted by alice
                                Ser inte BB ...Och det är inne med rött svart...det var ett vuxet par bakom oss när vi köpte fondtapeten i svart som också skulle ha svart tapet...och på inredningsprogrammet inredde dom i rött och svart både i kök och vardagsrum...Och även där dottern tatuerar sig har dom inrett i rött svart och guld..... Dottern hade en mörkblå vägg förut den var fulare en svart
                                Vad heter den där engelska inredaren på Tv nu igen? Jag får utslag när han börjar verbalisera sina idéer! Och han vill ha rött. Överallt! Men sen brukar det faktiskt bli bra i slutändan. Vitt! Vitt! Vitt!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X