Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mimmit - kjolen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Klossan
    Vad heter den där engelska inredaren på Tv nu igen? Jag får utslag när han börjar verbalisera sina idéer! Och han vill ha rött. Överallt! Men sen brukar det faktiskt bli bra i slutändan. Vitt! Vitt! Vitt!

Har en hall och ett annat stort rum därnere i vitt...men jag är inte svag för det måste jag säga.....häruppe går allt i beige och cappuchini på väggarna...Så för att bryta av har jag tänkt köpa en illröd matta och röda kuddar till soffan

Comment

Originally posted by alice
      Höllt ju på att ramla av stolen när dottern skulle ha rött svart och guld i sina rum men det blev asläckert Efter ett år av döskallar
      Rött, svart och guld kan vara hur läckert som helst (från en som har)

Comment

Originally posted by Lexie
        Rött, svart och guld kan vara hur läckert som helst (från en som har)

Va häftigt.... kunde ha frågat dig först då...för vi var bra tveksamma

Comment

alice dotters rum är asläckert svart och rött passar så bra ihop tycker jag..
          sigpic__________________

Comment

Va häftigt.... kunde ha frågat dig först då...för vi var bra tveksamma
            Hehe... har faktiskt det i några rum.. och svart är hur läckert som helst.. har jag också i några rum fast tillsammans med grönt och guld (har mycket svart ö h t)

Comment

Har en hall och ett annat stort rum därnere i vitt...men jag är inte svag för det måste jag säga.....häruppe går allt i beige och cappuchini på väggarna...Så för att bryta av har jag tänkt köpa en illröd matta och röda kuddar till soffan
              Det är det som är så bra med vitt (som inte behöver betyda kritvitt) att allt går att bryta av med och det blir alltid snyggt. Cappuchini och beige är jättesnyggt.

Lexie:
              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

När vi hade Projektarbete i skolan skulle jag och 2 klasskompisar göra om ett litet rum, köpa saker och måla om.
                Vi målade tegelväggarna (de var vita) i rött, och sedan en fondvägg i svart. Det blev... väldigt.... ehh... ja.. mörkt. Men kan ju oxå bero på att det inte fanns några fönster.

Vår vaktis var från Jamaica, han kom upp till rummet "nämen oj tjejor, detta ser ut som the jamacian police!" (otroligt härlig dialekt hade han för övrigt, och gick alltid omkring i korridorerna och sjöng och dansade)

Ikea är helt underbara! När jag köpt ett träningskort och en ny dataskärm (platt), så ska jag spara till dessa underbara garderober:

Inte just den kanske, men lite ur den serien.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X