Announcement

Collapse
No announcement yet.

Varför envisas folk med att köpa slitet löshår?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Varför envisas folk med att köpa slitet löshår?

rebekah plockar hår från henkes kropp,,, hinner hon rensa sirwan också på 60 dar???? vem blir naken först???

AlmeN^
    ^^,

Varför envisas folk med att köpa slitet löshår?

Alltså, dom flesta löshår ser SJUKT slitna ut redan från början. Stripiga och tunna. Och så ser man "fästena" hur tydligt som helst. Har funderat över detta ett tag nu, detta I-landsproblem.

Varför betalar man pengar för att få så räligt hår?

Ska man köpa löshår så ska man ju satsa på nåt snyggt, som ser äkta ut liksom. Den enda jag sett med snyggt löshår är nog Linda Rosing! Jag hatar mig själv för att jag tycker nåt positivt med henne, men så är det iallafall. Det är tjockt, glansigt och ser äkta ut.

Man tycker att de kändisar som har löshår borde ha råd att köpa nåt i nån bra kvalitet, men ack nej då. Det verkar vara INNE med den galet slitna "fattiga-porrstjärne-looken". I Melodifestivalen har man ju sett en del skräckexempel.

Dom flesta har snyggare hår i sig själv, redan från början liksom. Att dom inte kan begripa det. Ack ack ack... Ja, det var dagens gnäll det.

Comment

Håller med.

Och vissa "dödliga" har jag sett, de har egentligen inte råd med löshår, så de köper bara några få "slingor", det ser helt sjukt ut!! Varför då köpa överhuvudtaget?

Comment

På tal om det här med löshår.

Jag kom på mig själv... när Lotta Engberg satt där i "så ska det låta" med sitt hopplösa hår (som mitt: ...tunt..fint...nordiskt skit)...med att tänka: varför har hon inga extensions???
        Jag fick slå till mig själv nästan....att bara tänka så liksom!?
        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X