Announcement

Collapse
No announcement yet.

OMG!!! KOLLA IN!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

..Snygg klänning!Ogillade iof det där spetsliknande ränderna,på den,men den va så snygg i övrigt att man kan ta de....Tycker priset va bra som fan...Slå till passar en ung kvinna som dig TT!!

*Väntar på bild med TT i den*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
      ..Snygg klänning!Ogillade iof det där spetsliknande ränderna,på den,men den va så snygg i övrigt att man kan ta de....Tycker priset va bra som fan...Slå till passar en ung kvinna som dig TT!!

*Väntar på bild med TT i den*
      Jag som föll för passformen och de spetsliknande ränderna.

Det är tyll längst ned oxå, det gillar jag!

Jag ska slå till om bankkontot vill.
      Eller alltså, jag har pengar redan nu, men det är ju till mitt träningskort..

Comment

Jag vill höra vad fler tycker...

Comment

Mitt betyg:

Comment

Oooo lala! Den där var gullig. Lite 50-talsaktig. Fattas bara ett par rullskridskor så är outfiten komplett.
            Skulle säkert passa skitbra på dig. Spetsdetaljerna var ju hur pluttgulliga som helst. Det enda jag inte gillade med den var tyllet.

Comment

Jag tycker att du ska köpa den om du så gärna vill det. Det skulle jag ha gjort
              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Tack för att ni svarar!

Jag som gillar tyllet.. hehehe, och all spets, och modellen, och halternecket.. men den hade gärnat fått vara helsvart eller helvit.. för prickigt är ju bara modernt just nu.. är man en modeslav så kommer man nog inte "kunna använda" denna klänning om ett par år.

Så köper jag den får jag väl slita ut den den här sommaren!

Testade en svart kjol med tyll inne på lindex idag, den satt jättefint och passade verkligen, påminde liote om klänningen.. så jag tror nog att jag ska köpa den.. klänningen.

Comment

Originally posted by turbotrollet
                  Har hittat vääääärldens, just nu, finaste klänning!!

(men det är nog en "tycka-är-skitfin-klänning" eller "tycka-är-skitful-klänning")..

Bild: hel fram

Bild: bak

Bild: åhh

800 kronor när man betalt för den och fått den hemskickad (från UK)
                  Den var jättefin! Hade jag varit 20 så hade jag inte tvekat en sekund! Träningskortet kan du köpa senare..
                  Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

800 spänn är ju inte jättedyrt om det är ett bra märke och god kvalitet.
                    På Ellos är ju 800 spänn mkt liksom, men det här verkar ju vara lite finare.

Comment

Klossan: Jo, visst är det så.. köper jag klänningen denna månad kan jag köpa träningskortet nästa månad.. slutet av april alltså.. annars kan jag nog köpa träningskortet denna månad.. så.. en månad mer eller mindra, rigth? *försöker övertala mig själv*

Mimmit: Vet faktiskt inte med märket.. klänningen kommer härifrån: http://www.cxlondon.com/ Men jag tror inte att den skulle vara sämre än något annat.. passformen är ju ganska tajt, så det måste väl vara ett ganska slitstarkt tyg?

Och portot ligger bara på 40 spänn, från UK!

Comment

Skitbilligt porto. Hur kan det vara möjligt?

Det verkade vara en trendig sajt. Kände mig som 100 år gammal när jag gick in där.

Comment

Originally posted by Mimmit
                          Skitbilligt porto. Hur kan det vara möjligt?

Det verkade vara en trendig sajt. Kände mig som 100 år gammal när jag gick in där.
                          Jag också. Tillbakaskickad till 70-talet..
                          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

De har inte så himla mycket på den sidan.. det var bara klänningen och den här tröjan jag fastnade för

Men resten var inte så speciellt, och tröjan kommer jag nog inte heller köpa, då prioriterar jag nog annat, men den var helt ok.

Annars är det väldigt lätt att beställa från UK.

http://www.asos.com/ har en hel del snyggt, portot därifrån ligger på 66.. *tipsar*

Comment

Glittret på den där tröjan kanske kommer att lossna rätt fort. *tänker praktiskt och tråkigt husmorsaktigt*

Hur hittar du alla dessa trend-sajter? Måste börja kolla på lite utlänska sajter, jag har alltid trott att det var sjukt dyrt att handla utomlandsifrån. Men det verkar ju vara helt ok.

Comment

Originally posted by Mimmit
                                Glittret på den där tröjan kanske kommer att lossna rätt fort. *tänker praktiskt och tråkigt husmorsaktigt*

Hur hittar du alla dessa trend-sajter? Måste börja kolla på lite utlänska sajter, jag har alltid trott att det var sjukt dyrt att handla utomlandsifrån. Men det verkar ju vara helt ok.
                                Jag hänger på modeforum och läser modebloggar. Man lär sig faktiskt en hel del!

Jag beställer inte från USA, då jag är livrädd för tullkostnader, trots att jag velat beställa från VictoriasSecret X antal gånger!

Så därför är EU-siter bättre, ingen tull och ok porto! Tyvärr står pundet väldigt högt, det är väl det mest negativa, annars är det KANON!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X