Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur använder man strumpeband?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by turbotrollet

haha, det är fan äckligare än min tanke.. min tanke var mer: Man köper en helt ny, har den på sig, sen äter man upp dem, eller att ens partner äter upp den.. EEEEW! Jag ryser av tanken.. BLÄRK!!!

Fy fan.. e e e e eeeeew!! UÄK!
    Näääää, deeeeet är välan sexigt! Tänk dig att ha vänta på Andree då han kommer hem från jobbet, endast iförd dessa godistrosor. Han klär av dig genom att käka upp dom.

Ujujuj!

Comment

Originally posted by Lover
      den kanske är bra för att få bort illaluktande doft/smak därnere for his pleasure

Comment

Meh, begagnade godisunderkäder.

Min 20-års jubileums chokladask som jag mumsar på börjar smaka konstigt nu.

Nån som vill ha en bit Anthon Berg choklad? *håller fram asken*
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason
          Meh, begagnade godisunderkäder.

Min 20-års jubileums chokladask som jag mumsar på börjar smaka konstigt nu.

Nån som vill ha en bit Anthon Berg choklad? *håller fram asken*
          Mmmmmmmmm! *roffar åt mej ett-par-tre bitar från asken*

Kan dom inte göra chokladtrosor förresten. Det tror jag skulle sälja nåt alldeles förträffligt bra.

Comment

Originally posted by turbotrollet
            Skippa ska jag inte, hade jag INTE beställt klänningen hade jag kunnat köpa träningskortet nu. Men eftersom jag nu köpt klänningen blir det ett träningskort nästa månad.

Men man vet ju aldrig, klänningen kanske inte alls passar mig, och då får jag ju pengarna tillbaka..

Jag hoppas nästan på det, men samtidigt inte

Du, den kommer att passa dig superbt. Och vad ska man med träningskort till, lite mjuka former är säkert skitsnyggt till den klänningen ändå så.

Comment

Ja, en chokladtrosa vore wunderbar. Fast då hade man väl käkat upp dom själv. Mmm, Marabou....

Comment

Ja, en chokladtrosa vore wunderbar. Fast då hade man väl käkat upp dom själv. Mmm, Marabou....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X