Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elvital Nutri Gloss

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elvital Nutri Gloss

nominerade så åker inte Carolina och Olivier ut.

Är det det dom har räknat ut tro !

Är jag obotlig optimist om jag tror att Olivier kan ligga risigt till??

Comment

Lina och Olivier är ju trots allt så roliga att titta på. Men de ligger risigt till för nomineringar. Godmorgon förresten.

I am the TMM_h8R !!!
      And that's why I love life ! =)

Comment

det är inte tre personer som är nominerade dom ska nominera tre personer

Comment

Det är ett försök från Big Brother att sabotera de paktbildningar som förekommit, se startsida!

Comment

God morgon tusse........

Jaha lise, är det så, ja då blir det kanske brandlarmen tjuter för olivier då !

Kan vär vara lika så gott det. Innan han börjar skända alla där inne.

Comment

Pia nu ska vi inte måla fan på väggen en tidig torsdagsmorgon...
              Vild, Vacker och Värdefull

Comment

Han satt där när jag vaknade.....:I

Comment

Åhhh fan, illa...kan du inte måla över honom, måla en...ja du vet vad...

Nu säger jag godnatt ses senare...
                  Vild, Vacker och Värdefull

Comment

godnatt Majken, jag gör det.....

Comment

Elvital Nutri Gloss

Nån som testat det? Den där nya rosa serien man kan köpa på Ica. Utlåtande tack.

Det sägs ju vara helt fantastiskt enligt alla bloggar gjorda av trendiga tonårstjejer. Håret ska bli så glansigt och mjukt så det är inte klokt. Inpackningen ska vara alldeles särskilt outstanding.

I leave in varianten är det till och med glitter. Det ni. Den hoppar jag nog över dock, känns lite väl mycket kanske, även om man gillar glitter.

Comment

Vilka bloggar följer du?

Bara hört talas om.. men.. köper man dem i vanliga matvaruaffärer?

Själv har jag köpt shampoo, balsam och hårinpackning från Björn Axén.. skitnöjd! Men dyyyyrt

Inte direkt ÖB-priser på den serien.

Köpte serien "Repair", shampoot är skitbra, balsamet är skit, jag använder hårinpackningen som balsam istället..
                        Idag köpte jag även en glansspray från det märket.. håret gläser som fan!

Comment

Turbot - Jag följer bara din blogg. Är dig trogen. Jag bara tjuvkollade lite på andras just för detta ändamålet.

Jag tror man kan köpa det på Ica? Jag har Elvitalshampo just nu, det gula, och det köper jag på Maxi.

Jag funderade oxå på att använda inpackningen som balsam faktiskt. Varför inte liksom? Måste ju bli tusen gånger bättre.

Comment

Förresten, jag såg "dina" Vagabonder i en tidning häromdagen. Tror det var i SOLO.

Läste i din blogg att klänningen var till belåtenhet. Vi vill se bilder!

Comment

Har redan köpt de skorna.

Nu vill jag ha dem i orange oxå, som de finns i! heheheheheheh. (fast det är en snygg nyans av orange)

Du får läsa vilka bloggar du vill, men dumpa inte mig bara! Vi kan ha ett monogamt förhållande (eller vad det heter)

När startar du blogg då?

Jaaa, garnieeeer! Nu trillar 25-öringen ned.. de finns ju överallt!

(Björn Axén finns på Åhlens och här: http://www.axens.se/ )

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X