Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elvital Nutri Gloss

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Orange låter lite läskigt. Men det finns ju som sagt olika nyanser.

Jag? Blogg? Mohaha, näe.. har inget trendigt att skriva. "Kolla in min nya begagnade top för 19 spänn på Tradera".

Axen har jag nog testat en gång vill jag minnas, från Kicks. Det är svarta tuber va? Har för mig jag köpte nån hårkräm som luktade mumma.

Comment

Originally posted by Mimmit
      Orange låter lite läskigt. Men det finns ju som sagt olika nyanser.

Jag? Blogg? Mohaha, näe.. har inget trendigt att skriva. "Kolla in min nya begagnade top för 19 spänn på Tradera".

Axen har jag nog testat en gång vill jag minnas, från Kicks. Det är svarta tuber va? Har för mig jag köpte nån hårkräm som luktade mumma.
      Både vita och svarta.

Orange ser ut som (bifogad bild) läckra till ett par jeans!!

Comment

Dom var lite röd-orange, så dom kan jag gå med på!

Jättesöta... Den där detaljen framtill är fin. Är helfrälst på detaljer. Hur onödiga dom än må vara.

Åh, vad jag vill köpa skooor...

Comment

Dom var lite röd-orange, så dom kan jag gå med på!

Jättesöta... Den där detaljen framtill är fin. Är helfrälst på detaljer. Hur onödiga dom än må vara.

Åh, vad jag vill köpa skooor...
          Ja, hade de varit knalloranga hade jag inte gillat dem..

Jag gillar oxå detaljer! Det kan vara på allt; skor, byxor, tröjor, väskor, underkläder.

De rödoranga finns inte här i Visby.. vet inte alls hur jag ska få tag i dem.. Vet inte när jag åker upp till Sthlm nästa gång..

Comment

Kan du inte få butiken att beställa hem ett par såna skor tror du? Om du ber snällt och säger att du faktiskt köpt ett par skor av dom innan...

Comment

Kan du inte få butiken att beställa hem ett par såna skor tror du? Om du ber snällt och säger att du faktiskt köpt ett par skor av dom innan...
              Har redan frågat men tyvärr inte... sen kan de inte bara ta in "ett par"..

Får fråga syrran... Var säljer dem Vagabond i helsingborg?

Comment

Nilson inne på Väla, du vet köpcentrat, dom har Vagabond tror jag.

Comment

Nilson inne på Väla, du vet köpcentrat, dom har Vagabond tror jag.
                  Ja, där har jag varit.

Ska snacka med syrran tror jag...

Det är så jäkla kul med nya skor och väskor!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X