Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fejk-Chanelväska på Tradera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Varför sådana auktioner bli ottillåtna är för att det är förbjudet att sälja fejkväskor i sverige.. tradera är svenskt.

Långt ifrån alla blir ju otillåtna, men det har även hänt sådant jag tittat på..

Comment

Originally posted by Mimmit
      Nu svarade han!

100 spänn inklusive frakten tyckte han. Och jag gick med på det. Antar att jag blir lite lurad, men jag bara mååååste ha den där godbiten.
      Det ser jag som ett fynd!

Comment

Turbo - Om du anser det vara ett fynd så är jag nöjd.

Såg förresten i din blogg att du nu skriver dagens outfit, me like! Fattas bara en bild på kreationerna oxå.

Comment

Turbo - Om du anser det vara ett fynd så är jag nöjd.

Såg förresten i din blogg att du nu skriver dagens outfit, me like! Fattas bara en bild på kreationerna oxå.
          Ja, det är helt klart ett fynd!! 100 spänn för en väska övht är bra!
          Och en så snygg är bättre.

hehehe, dagens outfit är inte min grej riktigt.. känns lite fånigt.. men jag vet att det är kul att se.. den dagen jag verkligen har många outfits så.. kanske.. Så tråkigt att behöva visa samma hela tiden.. nästan..

Comment

Usch jag vet hur du menar. Man har bara ett visst antal kläder som är "användbara". Gäller att mixa och ha olika smycken och grejs så att kreationerna ändå känns lite varierande. Människor som har mycket pengar borde kunna vara skitsnygga varje dag.

Comment

Usch jag vet hur du menar. Man har bara ett visst antal kläder som är "användbara". Gäller att mixa och ha olika smycken och grejs så att kreationerna ändå känns lite varierande. Människor som har mycket pengar borde kunna vara skitsnygga varje dag.
              Precis! Lite det jag menar..

Visst.. alltså jag har väl en jävla massa kläder, men inte fna använder jag ens hälften.. Långe sedan ajg hade en rensning.. kanske ska ta och göra det någon dah?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X