Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det här med kopierade märkesväskor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det här med kopierade märkesväskor...

Vem tyckte att det var så jätte hemskt som Rebekha tyckte att Sirre snatta lite smågodis ?

det va inte det hon var upprörd över utan att dom slagit in för mycket och sen inte kunde ta bort det igen

Comment

Men Sirre har redan fått sitt straff. För detta, och så farligt var det inte.

Comment

...tjat....

Comment

Tycker det var löjligt, vem har inte samkat på lite godis i kiosken ? Och det kan ju faktisk vara så att Sirre inte fått nå straff om inte de andra gick runt och snacko om det som om han vore värsta tjuven....

Comment

men det var fortfarande inte därför becca var upprörd

men hon var lika löjlig för det.. sirre sa ju att dom fick ställa in det som var i för mycket i bikten istället

Comment

varför inte bara lämna kvar dom där mjölken som dom stämplat förmycket i butiken och förklara i kamran till BB ?

varför bli så upprörd över en sådan grej, det var ju inte så att som snodde sakerna ????

Comment

nä det var nog ingen som fattade varför hon blev upprörd

Comment

Det här med kopierade märkesväskor...

Alltså, jag är trög på det här. Men hur fanken kan man avgöra om det är en äkta eller kopia?

Har hittat en skitsnygg "Prada" väska på Tradera. Men så står det att den är i fuskskinn. Då KAN det inte vara en äkta va? För äkta är väl ALLTID i äkta skinn? Eller?

Vad tror ni, ser ens märket på väskan äkta ut?

http://www.tradera.com/auction/Acces...d/aid_26963138

Comment

har ingen aning om sånd där men jag hittade en blogg som kan passa här iaf lite, skulle skriva i turbots blogg om den men jag lägger den här istället så kan ju fler gå å gotta sig
                    sigpic__________________

Comment

Hihi, ja den har jag läst.

Comment

Originally posted by Mimmit
                        Hihi, ja den har jag läst.
                        har väl säkert Turbot också gjort då
                        sigpic__________________

Comment

Den har jag inte sett.

Men tro mig Mimmit, den är fejk med det utropspriset! (och inget reservationspris)

Just Prada vet jag inte om hon tar upp här, men annars är denna hemsida bra för de som vill ha äkta!

Självk na jag nöja mig bra med en fejk. Men ALDRIG en dålig fejk.. på Louis Vuitton tex. är det ju väldigt lätt och se.. helst, om man är en sådan som kan köpa fejk, (för jag personlige skulle ALDIRG lägga ned 5000.- på en äkta - eller en väksa överhuvudtaget) - men köper jag fejk köper jag helst MIQ-quality.. tror det står för "Mirror Image Quality", eller nåt sånt.. Det är skitsnygga fejk! Man ser ingen skillnad alls.. om man inte börjar grandska den innuti (typ serienumret)..

Iaf.. här är sidan ja! *pratade/skrev bort mig*

Comment

Tror nog oxå det är en fejk... men det kan ju vara bra ändå, som Turbot säger. Eller den är en uppenbar fejk tror ni? Så man får skämmas liksom?

Vilken bra sajt den där, ska kolla in! Tack.

Comment

Om det är en fejk-prada borde det stå i annonsen - eftersom den annonsen där det stod att det var fejk togs bort, borde den här också bort.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X