Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det här med kopierade märkesväskor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag fattar inte riktigt som där reglerna... Det dräller ju med fejks på Tradera, men det är ändå bara vissa som tas bort. Verkar godtyckligt.

Comment

Originally posted by Mimmit
      Jag fattar inte riktigt som där reglerna... Det dräller ju med fejks på Tradera, men det är ändå bara vissa som tas bort. Verkar godtyckligt.
      Exakt.

Comment

Prada har jag verkligen nollkoll på.. LV har jag mer koll på.

Varför vissa auktioner tas bort och andra inte... kanske om det står "fejk" eller "oäkta" att de tas bort?

Eller att tradera helt enkelt inte hinner kolla igenom alla auktioner innan de går ut? För det är förbjudet att sälja fejk i sverige.. eller så kanske de gör så för att det ska "se snyggt ut".. alltså, att de "följer de svenska reglerna"... fast å andra sidan tjänar de nog en jävla massa just på dessa fejk..

Comment

LV har söta modeller, men jag gillar inte att dom har så blaffiga mönster liksom. Men vissa av deras modeller är skitfina, såg nån i rosa häromdagen, jättesomrig. Såg ut som att den smakade smultron om man gnagt lite på den.

Comment

LV har söta modeller, men jag gillar inte att dom har så blaffiga mönster liksom. Men vissa av deras modeller är skitfina, såg nån i rosa häromdagen, jättesomrig. Såg ut som att den smakade smultron om man gnagt lite på den.
            Förstår dig precis. För en gång i tiden har även jag stört mig som fan på deras logga, men nu älskar jag den.

Är på jakt efter en LV KeepAll (skitbra väska när man bara ska bort över helgen eller så.. jag reser ju till familjen på fastlandet, och då hade den varit perfekt!)

Men som sagt, man måste nog vänja sig.

Comment

Den där var snygg! Just det mönstret var lite mer diskret, var det inte? Lite småmönstrat bara på någe vis. Stilren som bara den i modellen.

Comment

Den där var snygg! Just det mönstret var lite mer diskret, var det inte? Lite småmönstrat bara på någe vis. Stilren som bara den i modellen.
                hmm... njae, det är väl normala mönster på den.. Kanske ser lite "konstigt" ut på bilden.. ska se om jag kan lägga in en.. ehh.. "privatbild".

Ja, den är stilren, enkel.. och snygg. Vill haaa!

(de ljusa remmarna mörknar med åren..) =P

Comment

Vad kostar en dylik? Har dom på Tradera?

Comment

Hittade en där nu, men den antar jag att du redan sett.

Comment

Jag kollar inte på tradera.. jag har min egen lilla säljare via mail..

En äkta sån där kostar 5000 UTAN "axelremmar", med axelremmar får man väl lägga på typ 2000 (tror jag )

Den där bilden jag lade in har hon tagit... visserligen är hennes väskor oxå rätt dyra, eftersom de ser precis ut som orginalen... men inte i närheten av priset på en äkta. (just den där kostar 1200.-)

Sen ska man inte åka utomlands med en fejk, i Frankrike tex. Där kollar de alla väskor på flygplatserna, och hittar de en fejk får ägaren betala skadaestånd..

Comment

Åh, har du en privatsäljare! Var hittar man såna? Jag hittade en på passagen som påstod sig sälja fejk, men hon hörde aldrig av sig.

Men vad hemskt det där med Frankrike! Haha, så sjukt... dom är galna dom där fransmännen, storhetsvansinne.

Comment

Åh, har du en privatsäljare! Var hittar man såna? Jag hittade en på passagen som påstod sig sälja fejk, men hon hörde aldrig av sig.

Men vad hemskt det där med Frankrike! Haha, så sjukt... dom är galna dom där fransmännen, storhetsvansinne.
                          haha, ja, men egentligen är det ju rätt elakt att köpa fejk *mohahaha* men vad fan.. jag har inte 5000 över..
                          Men visst, hade jag varit rik så hade jag kanske lagt ut mer, men inte nu..

Jag såg en väska på Ebay (svenska ebay) som jag tyckte var fin, så jag började maila henne och ställa frågor, sen visade det sig att hon hade ett helt väskimperium! Så det var bara att välja och vraka! hehehe.

Comment

Även om jag varit rik hade jag nog hellre köpt en fejk. Tänk liksom om man råkar ha sönder väskan, eller får en fläck på den eller nåt. Gud så hemskt då om man betalt 7000 för den. *svim* Inte så farligt då om man "bara" betalt 1000.

Comment

haha, du tänker som jag!

Eller om den helt enkelt skulle försvinna.. eller bli snodd!

"rackarns, där rök 7000.-!"

Hade du sagt till mig för 1 år sedan att jag skulle kunna lägga ut 1200 på en väska hade jag bara skrattat och skakat på huvudet... men nu kan jag det.. om jag sparar ihop dem.. (är skitkass på att spara)

Comment

Handväskor kan jag inte ha..lägger ifrån mig dom...har haft dom på bagageluckan och kört omkring med...bilar tutade som galningar..innan jag fattade vad det gällde

Hederlig plånbok räcker eller pengar löst i fickan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X