Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det här med kopierade märkesväskor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by alice
    Handväskor kan jag inte ha..lägger ifrån mig dom...har haft dom på bagageluckan och kört omkring med...bilar tutade som galningar..innan jag fattade vad det gällde

Hederlig plånbok räcker eller pengar löst i fickan
    Ujujujujuuuuj!

Jag måste ha en väska.. skulle känna mig naken utan en på stan (tex)

Sen måste jag ju ha alla mina grejjor någonstans! Neeej, väskor är nog min största fetish (det har tom A sagt till mig)

Comment

Haha, handväskan på bagageluckan... *ser det framför mig*

Känner mig oxå näck utan väska, och så tycker jag det är en fin accessoar. Känner mig kvinnlig på nåt vis. Det är som skor med höga klackar.

Comment

Originally posted by Mimmit
        Haha, handväskan på bagageluckan... *ser det framför mig*

Känner mig oxå näck utan väska, och så tycker jag det är en fin accessoar. Känner mig kvinnlig på nåt vis. Det är som skor med höga klackar.
        Jag som känner mig snyggast i sådana här skor:

Alltså.. "raka", inte så hög klack... trots att jag gillar klack, så trivs jag bäst i sådana där!

Comment

Jag gillade färgen, men utöver det så var dom inte min stil. Jag måste ha klackar för att inte se ut som en dvärg. Har för mig att du är rätt lång va Turbo?

Comment

Jag gillade färgen, men utöver det så var dom inte min stil. Jag måste ha klackar för att inte se ut som en dvärg. Har för mig att du är rätt lång va Turbo?

Vad hi helskotta har du fått det ifrån? Jag är ju för fasen bara 3 äpplen hög.
            Tur att jag når ned till marken iaf!

Jag är 163

Du då? Om du nu är så kort.

Comment

Var kan jag ha fått det ifrån då tro? Jag trodde du var runt 1 75.

Jag är 1 60. Vi behöver styltor båda två.

Comment

*hopp i säng* Ska till AMS imorrn.

Men jag svarar så fort jag vaknat!

Comment

Var kan jag ha fått det ifrån då tro? Jag trodde du var runt 1 75.

Jag är 1 60. Vi behöver styltor båda två.

Inte en susning..

Men jag trivs faktiskt väldigt bra med min längd.. "alla" tjejer vill ju just vara runt 175.. tycker det är lite långt.. men det är ju jag..

Godnatt på sig!

Comment

Natti natti!

Comment

Här är en som är 155 Låååång och älskar platta skor

Comment

Jamen man ska ju ha det man trivs i. Annars blir man helt nervig och obekväm med sig själv när man är ute. Hatar när man kommer ut i nåt man inte trivs i, tänker bara på det hela tiden då. *bimbo*

Comment

Precis.. jag känner mig jätteful i skor eller kläder jag inte trvis i.. obkväm..

Sen ska man inte ha stilettklackar i visby.. vi har bara kullersten här!

Comment

Själv har jag det väldigt bra för jag har både fejk-kläder och väskor eftersom min bror gör affärsresor till Kina, och deras kopior är riktigt grymma kan jag säga.

50 kronor för en gucci väska , det är lagom pris tycker jag

Comment

Originally posted by msfantasia
                              Själv har jag det väldigt bra för jag har både fejk-kläder och väskor eftersom min bror gör affärsresor till Kina, och deras kopior är riktigt grymma kan jag säga.

50 kronor för en gucci väska , det är lagom pris tycker jag
                              Ja, det ska du vara mer än nöjd med!

Comment

Hett tips till er tjejjer...i senaste Vecko Revyn som dottern fick hem med posten idag Nr 8........Är det fyra helsidor om Fejk eller äkta väskor.....Och de mest kopierade väskorna just nu....

Vet inte när den kommer ut i butiken....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X