Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det här med kopierade märkesväskor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by alice
    Hett tips till er tjejjer...i senaste Vecko Revyn som dottern fick hem med posten idag Nr 8........Är det fyra helsidor om Fejk eller äkta väskor.....Och de mest kopierade väskorna just nu....

Vet inte när den kommer ut i butiken....
    Läser inte VR, och definitivt INTE nu när Ebba von Sydow tagit över den..

Hon har tom döpt den till "Ebbas VeckoRevyn", hur patetiskt är inte det?

Iaf.. jag gissar på att Louis Vuitton oc Gucci ligger högt upp på den listan, Mest kopierade".

Comment

Originally posted by alice
      Här är en som är 155 Låååång och älskar platta skor
      Du kan uppväga det enkelt med höghatt och mantel.
      ________
      ____

Comment

Originally posted by Duke
        Du kan uppväga det enkelt med höghatt och mantel.

och stilettklackar...sen kan vi snacka lång

Fast jag är så nöjd med min längd.....

Comment

Originally posted by turbotrollet
          Läser inte VR, och definitivt INTE nu när Ebba von Sydow tagit över den..

Hon har tom döpt den till "Ebbas VeckoRevyn", hur patetiskt är inte det?

Iaf.. jag gissar på att Louis Vuitton oc Gucci ligger högt upp på den listan, Mest kopierade".

Brukar tjuvtitta i den...men den har klart försämras sen förr....

Men det var ba tips hur man ska kolla annars..stygnen,färgen,mönstret,tillbehören mm

Dom mest kopierade är tydligren..Fendis Spy,Chloes Paddington, Balenciagas motorcykel

Och i Italien är det böter på att köpa fejkväskor...där jobbar märkeskedjor tillsammans med polisen för att råda bot på alla kopior.Italien har blivit ett förredöma för andra länder i jakten

Comment

Jag bojkottar oxå Vr tills Ego-Ebba är borta från den.

Men vad störigt att där är ett intressant inslag nu då. Men NEJ, jag ska INTE köpa den!

Comment

Alice. Du gör rätt i att tjuvläsa den. Ahaa, det var bara speciella utvalda väskor, trodde det var bara "märken".

Fendi Spy Bag var jag helt frälst i när den kom.. men nu är den inte alls lika snygg. Tur att jag inte köpte någon!

Mimmit. Phew, fler som anser att Ebbabebba är en stror egoist. Klarar tyvärr inte av människan! *ryser*

Sno tidningen, så får inte Ebba betalt för just den! *mohaha*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X