Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad tror ni om dessa skorna?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad tror ni om dessa skorna?

Olivier Lina för när han tyckte att hon låg för nära stefan i sängen?? (läste på aftonbladets nöjessida)

Stefan låg inte där överhuvudtaget, som vanligt så hittar Aftonbladet på... Men det han skrek åt henne när hon ville ha sex och det blev bråk var: fucking whore, fucking slut osv...

Comment

Sök på en tråd som PV skrivit som hette typ \"Info om bråket\", där står det...

Comment

Vad tror ni om dessa skorna?

Är dom söta? Eller fula?

http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=26388073

Jag har fallit lite för dom, men tycker det ser ut som att det är fläckar framme på tåspetsen, och ovanför klacken där... *pekar*

Hm, vet inte vad man ska tro. Säljaren påstår att dom är fläckfria. Och så är dom i typ mocka, och då kan det kanske se ut så? *gaaah*

Vet inte hur jag ska göra.

Comment

dom var söta...ja hur de ser ut i verkligheten är ju inte lätta att veta...

Comment

Jättesnygga.....

Comment

Jag tycker det är kul att pumpsen kommit tillbaka. Pumps och jeans!
              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Här kommer jag instormandes igen och säger min mening (som säkert är klumpig).

Jag tycker att dom ser tantiga ut, och inte bara lite heller.

Comment

Damn right you are!

Mimmit:
                  Skitsnygga! Men som sagt.. svårt.. Men man måste ju lita på säljaren, och ljuger h*n så får du lämna negga, men risken finns ju att du får "hämndnegativt" tillbaka.. OM h*n inte tar tillbaka dem och du får pengarna tillbaka.. men det vet man ju aldrig med privatpersoner..

Comment

Tack för era svar, gulle er. Er kan man lita på.

Tror jag slår till, även om det finns en risk för besvikelse.

Comment

Originally posted by Mimmit
                      Tack för era svar, gulle er. Er kan man lita på.

Tror jag slår till, även om det finns en risk för besvikelse.
                      Varsågod

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X