hade några frågor om Joanna, Oliviers drömbrud, finns hon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ordspråksboken - en ordbank nära dig
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ordspråksboken - en ordbank nära dig
Det här är en tråd för ordspråk som uppstår.
Alla klistrar in det som de tycker passar och man kan skriva en förklaring om man vill. Fast jag kan tänka mig att det blir svårt ibland och då får det hela stå för sig.
- Comment
-
Brias kommentar i blått är underbar när det utreds vissa nya funktioner här på forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Ingen fara. Den ena raden visar vilka som läser tråden för stunden, och den andra visar hur många som läst den.
men hur många har förstått då? Det dom läst menar jag.
- Comment
Comment
-
Originally posted by TequilaLadyBrias kommentar i blått är underbar när det utreds vissa nya funktioner här på forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Ingen fara. Den ena raden visar vilka som läser tråden för stunden, och den andra visar hur många som läst den.
men hur många har förstått då? Det dom läst menar jag.
- Comment
Comment
-
Kaptenens kommentarer i blått, när vi diskuterar "vilka besöker forumet just nu"-funktionen. Kaptenen känner sig övervakad.
Detta är lite obehagligt:
1 minut sedan Kaptenen Är på toaletten
Jag spionerar alltid. När jag surfar tittar jag på skärmen genom två hål som jag borrat i en gammal Dagens Nyheter...
Hela tråden här, ganska kul tråd faktiskt.
- Comment
Comment
-
Haha, fan vad länge sen det känns som att det där var. Det var nog precis när vi flyttat in hit, men som sagt det blev ganska kul, till slut. Och jag tror att den här tråden har potential att bli riktigt kul.Originally posted by TequilaLadyKaptenens kommentarer i blått, när vi diskuterar "vilka besöker forumet just nu"-funktionen. Kaptenen känner sig övervakad.
Detta är lite obehagligt:
1 minut sedan Kaptenen Är på toaletten
Jag spionerar alltid. När jag surfar tittar jag på skärmen genom två hål som jag borrat i en gammal Dagens Nyheter...
Hela tråden här, ganska kul tråd faktiskt.
You want respect, but
You don't act respectable
You want fame to fill the void
Where you once had a soul
But you haven't earned it.
You want acceptance
It's all you wanted all along
You want forgiveness
From those who you have wronged
But you haven't earned it.
*Assemblage 23 - You haven't earned it*

- Comment
Comment
-
Javisst känns det som om det var skitlängesen? Skumt.Originally posted by KaptenenHaha, fan vad länge sen det känns som att det där var. Det var nog precis när vi flyttat in hit, men som sagt det blev ganska kul, till slut. Och jag tror att den här tråden har potential att bli riktigt kul.

Håller med om den här tråden, den blir ett riktigt Guldkorn.
- Comment
Comment
-
Så bra, för det var det som var meningenOriginally posted by TequilaLadyJavisst känns det som om det var skitlängesen? Skumt.
Håller med om den här tråden, den blir ett riktigt Guldkorn.
Bria tänkte först starta ordspråkstråden i Glitter. Sen kom hon på att den kanske skulle platsa mer på Guldkorn. Så jag tyckte hon kunde posta den härinne istället, så flyttar vi den till Guldkorn sen.
*berättar entusiastiskt*
- Comment
Comment
-
Känns litet som att jag har snöat in på Kaptenen... här kommer iaf ett till citat från honom och som vanligt är det blå färg på det:
TMM är väl den mest välkammade tuppen på hela stället? Han äger ju hela Tornevalls. Han är väl allaredan överstegurumoderator överallt?
Kaptenen uttrycker sin syn på TMM.
Hela tråden här
- Comment
Comment
-
Som sagt, Kaptenen är en guldgruva. Här kommer fler och som vanligt i blått.
Jag har meddelat att det kommit två nya supermodds till forumet:
Underbart! Välkomna båda två.
Tornevalls är snart världens första forum med fler moderatorer än vanliga forumister. Och det är ju bra. 
Jag har ett annat: Please not another moderator, because i'm gonna puke my pants very soon.
Hela tråden hittar du här
- Comment
Comment
-
Bria är det dags för nu. Bria har en vädjan inför den stundande påsken:
Jag tänkte när det påsk, kan vi få extra points då om vi är ute och går om förmiddagarna?
Bria uttalar denna önskan ang varningssystemet som nyss infördes.
Allt hittar du in den här tråden, Brias inlägg är nummer 27.

- Comment
Comment

Comment