Nu är vi 6 dagar från halva säsongen av Big B. Och det är en säsong som gjort många av oss BB-Fans besvikna. Polisanmälningar....deltagare som tvingas ut.....massor av deltagare som går frivilligt....hot om att stänga vårt kära forum på grund av idioter som ägnar sej åt rasism. Man kan tycka att det är deppiga tider för oss BB-fans, för domedags klockorna har klingat högt för BB iår. Ingen blir mer ledsen än jag om BB läggs ner, och jag tror faktiskt att faran är över. Ty vi har just nu deltagare i huset som faktiskt vill vara där och är beredda att kämpa om segern , vilka åsikter vi må ha om vissa av dem. Så deppa inte BB-fans...BIG BROTHER regerar fortfarande!.....nu ska jag sova....*s*...KRAM.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Topp 10 tecken på att du varit för länge på Tornevalls.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Topp 10 tecken på att du varit för länge på Tornevalls.
10. Du tror OCR är en fackförening för självmordsbombare.
9. Du kallar din kokbok för Rune.
8. Varje gång du blir arg, börjar du koka nudlar.
7. När du använder glögg som fläckborttagningsmedel.
6. Du är pepparkaksgubbe i ett virtuellt forumluciatåg.
5. När "Öga för öga, tandläkarräkning för tandläkarräkning" blir ditt mantra.
4. När TMM börjar citera dig.
3. När du börjar hitta dolda budskap mellan inläggen.
2. Du har ett öga som avatar.
Och det främsta tecknet på att du varir för länge på Tornevalls... trumvirvel.
1. Du byter nick till LunarRunar.
You want respect, but
You don't act respectable
You want fame to fill the void
Where you once had a soul
But you haven't earned it.
You want acceptance
It's all you wanted all along
You want forgiveness
From those who you have wronged
But you haven't earned it.
*Assemblage 23 - You haven't earned it*

- Comment
Comment
-
*ja för tillfället kankse*..men man vet ju aldrig JROriginally posted by JessicaRabbitDet var inte möe som stämde in på mej där inte. Då klarar jag mej från behandlingshemmet i Kolmården då? *pustar ut*

Själv gör jag allt för att kunna hitta de dolda budskapen mellan inläggen jag..har till och med skaffat extra öga för den saken skull.
- Comment
Comment
-
Ja det var ju det enda som stämde in på mej - för jag har tom en specialkikare för att läsa här på forumet med. Jajamen. En spionkikare minsann, måste ju läsa noga för att hitta alla dolda budskap och intriger bakom kulisserna.Originally posted by starfriend*ja för tillfället kankse*..men man vet ju aldrig JR
Själv gör jag allt för att kunna hitta de dålda budskapen mellan inläggen jag..har till och med skaffat extra öga för den saken skull.
- Comment
Comment
-
precis..vill ju inte längre vara den som står med huvudet i holken och alltid känna sig go i boet..Vill oxå veta å se vad de flesta andra serOriginally posted by JessicaRabbitJa det var ju det enda som stämde in på mej - för jag har tom en specialkikare för att läsa här på forumet med. Jajamen. En spionkikare minsann, måste ju läsa noga för att hitta alla dolda budskap och intriger bakom kulisserna.
- Comment
Comment

Comment