Announcement

Collapse
No announcement yet.

Topp 10 tecken på att du varit för länge på Tornevalls.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by starfriend
    precis..vill ju inte längre vara den som står med huvudet i holken och alltid känna sig go i boet..Vill oxå veta å se vad de flesta andra ser
    Precis. Man har ju känt sig dum några gånger då man inte hajat klyket. Om man så säger. Det är då man ser ut så här bara:

Comment

Vilken besvikelse! Det var ingen som hittade det dolda budskapet i mitt inlägg.
      You want respect, but
      You don't act respectable
      You want fame to fill the void
      Where you once had a soul

But you haven't earned it.

You want acceptance
      It's all you wanted all along
      You want forgiveness
      From those who you have wronged

*Assemblage 23
      - You haven't earned it*

Comment

Originally posted by LunarRunar
        Vilken besvikelse! Det var ingen som hittade det dolda budskapet i mitt inlägg.
        I inlägget???????????
        Jag har kollat som fan mellan inläggen jag efter dolda budskap..så fanns det hela tiden i inlägget

Comment

I inlägget???????????
          Jag har kollat som fan mellan inläggen jag efter dolda budskap..så fanns det hela tiden i inlägget

Man kan hitta dolda budskap på de mest konstiga av ställen. Ibland är det en magkänsla som kan hittas i magen, kanske en liten gasbubbla som mullrar friskt och du anar onåd. Man ska hålla öronen och ögonen öppna, det finns mycket skojigt "out there". "Placera en valfri bild på killen i X-files som jag just nu inte kommer ihåg namnet på, David Någonting, här"
          You want respect, but

You want acceptance
          You want forgiveness

*Assemblage 23
          - You haven't earned it*

Comment

Man kan hitta dolda budskap på de mest konstiga av ställen. Ibland är det en magkänsla som kan hittas i magen, kanske en liten gasbubbla som mullrar friskt och du anar onåd. Man ska hålla öronen och ögonen öppna, det finns mycket skojigt "out there". "Placera en valfri bild på killen i X-files som jag just nu inte kommer ihåg namnet på, David Någonting, här"
            Från och med i morgon ska denna starfriend hålla alla ögon å öron öppna..Ska byta ut mitt öga mot två...så kanske kanske hittar jag äntligen de dolda budskapen jag....En blind höna finner oxå ett korn sägs det ju....lever på hoppet jag

Comment

Från och med i morgon ska denna starfriend hålla alla ögon å öron öppna..Ska byta ut mitt öga mot två...så kanske kanske hittar jag äntligen de dolda budskapen jag....En blind höna finner oxå ett korn sägs det ju....lever på hoppet jag
              Låter bra det. Själv ska jag inplantera ett öga i nacken och ett i knät, så jag inte missar något viktigt hemligt budskap.
              You want respect, but

You want acceptance
              You want forgiveness

*Assemblage 23
              - You haven't earned it*

Comment

Räcker det inte med ett öga,
                mitt i pannan?

Comment

Man skulle ha ett sånt där öga som hon har i väskan i den där filmen som heter något med 'Din fru är en utomjording' eller nåt liknande. Kim Basinger är i alla fall frun.

Comment

Låter bra det. Själv ska jag inplantera ett öga i nacken och ett i knät, så jag inte missar något viktigt hemligt budskap.
                    låter jobbigt jöö..får hoppas på att ingen kommer på besök hos dig medans du sitter här..ja knäet vid skärmen å ryggen imot är ju verkligen en syn för gudarna

Comment

Originally posted by TequilaLady
                      Räcker det inte med ett öga,
                      mitt i pannan?

Jo kanske..om det är tillräckligt stort så

Comment

Originally posted by Bria
                        Man skulle ha ett sånt där öga som hon har i väskan i den där filmen som heter något med 'Din fru är en utomjording' eller nåt liknande. Kim Basinger är i alla fall frun.
                        ja den filmen har jag sett..tror jag..eller så är det en av de många filmer som jag råkat somna mitt i..
                        Minns inget öga i väskan iallafall

Comment

ja den filmen har jag sett..tror jag..eller så är det en av de många filmer som jag råkat somna mitt i..
                          Minns inget öga i väskan iallafall
                          Jaha du är en sån som ser filmer på insidan av ögonlocket.

Ja det är så mycket man inte minns så man kommer inte ihåg allt man glömt.

Comment

Jaha du är en sån som ser filmer på insidan av ögonlocket.

Ja det är så mycket man inte minns så man kommer inte ihåg allt man glömt.
                            precis..jag i ett nötskal..minns faktiskt inte när jag såg en hel film sist på tv..somnar alltid jag ju

Men berätta gärna du som minns om detta öga i väskan..låter himla bra ju

Comment

precis..jag i ett nötskal..minns faktiskt inte när jag såg en hel film sist på tv..somnar alltid jag ju

Men berätta gärna du som minns om detta öga i väskan..låter himla bra ju
                              Alltså det där ögat hjälpte henne med ditt och datt. Minns inte heller så bra, men frun kom ju från nån planet som det satt en massat skäggiga tomtegubbar men utan di röda luvorna. Sen minns jag inget mer.

Comment

Alltså det där ögat hjälpte henne med ditt och datt. Minns inte heller så bra, men frun kom ju från nån planet som det satt en massat skäggiga tomtegubbar men utan di röda luvorna. Sen minns jag inget mer.
                                okej..låter himla flummigt
                                Måste hyra denna nån kväll..får hoppas man håller sig vaken tills ögat tittar fram ur väskan om inget annat..så kanske jag kan berätta vad som egentligen hände i filmen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X