fan stefan din jävla tönt. ut med honom
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hade jag pengarna...
Collapse
X
-
hade jag pengarna...
...så hade jag köpt denna lilla krabat, åhhh, tro mig!! *helt förälskad*
http://www.blocket.se/view/6053070.h...l=0&c=1&city=0
jag menar, de kan ju inte vara dyrare än en katt i drift?
- Comment
-
Haha ja din fantasi lär bli att dina ben är sönderbitna av denna söta hunds vassa tänder, samt aldrig få sova pga denna söta hunds eviga skällande och bjäbbandeOriginally posted by turbotrolletförstör inte min fina, fina fantasi med denna vovve,,,
vill ha den lilla räven juh!
- Comment
Comment
-
man kan ju trimma den, höll jag på att srkiva,, jag menar ju dressera, heter det nog inte heller... men träna den, lära den saker.. vad den får och inte får göra...Originally posted by msfantasiaHaha ja din fantasi lär bli att dina ben är sönderbitna av denna söta hunds vassa tänder, samt aldrig få sova pga denna söta hunds eviga skällande och bjäbbande
- Comment
Comment
-
Ja genom att stänga in den i en byrålådaOriginally posted by turbotrolletman kan ju trimma den, höll jag på att srkiva,, jag menar ju dressera, heter det nog inte heller... men träna den, lära den saker.. vad den får och inte får göra...
Nej alla djurälskare det var ett SKÄMT.
Nej visst finns det säker fina chichuaor också men de är väldigt sällsynta, folk tror nämligen inte att den rasen är så aggresiv som den faktiskt är så de glömmer bort att uppfostra den och den aggresiva delen blir ännu värre.
Men tidningarna tycker inte att det är så kul att skriva
MÖRDARHUND BET BARN
Det var natten till lördagen som den galna chichuahan på 600 gram attackerade och bet barnet svårt.
- Comment
Comment
-
om jag hade en hund (vilken hundras det än är) så hade iaf JAG jobbat med den... kan ite tänka mig något annat... för jag vill ju att min hund ska vara den snällaste och duktigaste hunden på planeten,,, tänker inte alla hundägare så? Nej, jag vet,,, men kan bara tala för mig själv...Originally posted by msfantasiaJa genom att stänga in den i en byrålåda
Nej alla djurälskare det var ett SKÄMT.
Nej visst finns det säker fina chichuaor också men de är väldigt sällsynta, folk tror nämligen inte att den rasen är så aggresiv som den faktiskt är så de glömmer bort att uppfostra den och den aggresiva delen blir ännu värre.
Men tidningarna tycker inte att det är så kul att skriva
MÖRDARHUND BET BARN
Det var natten till lördagen som den galna chichuahan på 600 gram attackerade och bet barnet svårt.

Jag vill fortfarande ha denna vovve,,, och hade jag 15 000 så....
- Comment
Comment
-
Nej det är väldigt få som tänker så när de skaffar en liten ras. De tror inte att den lilla hunden behöver social träning, eller få lära sig sin rang i flocken eller att få lära sig vanligt hyfs. Det är ju en liten och söt hund, inte kan väl den bli farlig heller.Originally posted by turbotrolletom jag hade en hund (vilken hundras det än är) så hade iaf JAG jobbat med den... kan ite tänka mig något annat... för jag vill ju att min hund ska vara den snällaste och duktigaste hunden på planeten,,, tänker inte alla hundägare så? Nej, jag vet,,, men kan bara tala för mig själv...
Jag vill fortfarande ha denna vovve,,, och hade jag 15 000 så....
*suck* Blir så trött på sånt bara.
Har fortfarande märken efter att en jävla skit terrier bet sönder min arm när jag skulle hjälpa till att klippa klor på honom. Ägarna trodde inte att man behövde lära den lilla hunden sådant eftersom han ändå inte skulle kunna göra någon illa. Säg det till min arm hundjäkel
- Comment
Comment
-
huuuu, terrier är läskiga,,,Originally posted by msfantasiaNej det är väldigt få som tänker så när de skaffar en liten ras. De tror inte att den lilla hunden behöver social träning, eller få lära sig sin rang i flocken eller att få lära sig vanligt hyfs. Det är ju en liten och söt hund, inte kan väl den bli farlig heller.
*suck* Blir så trött på sånt bara.
Har fortfarande märken efter att en jävla skit terrier bet sönder min arm när jag skulle hjälpa till att klippa klor på honom. Ägarna trodde inte att man behövde lära den lilla hunden sådant eftersom han ändå inte skulle kunna göra någon illa. Säg det till min arm hundjäkel
Jag skulle inte kpa en hund ENBART för att den var/är söt.. men visst, jag skulle ju vilja ha en hund som faller mig i smaken... jag skulle ju aldrig gå och köpa en ful hund!! Och jag läser alltid om rasen jag är intresserad utav... har tom mailat en massa uppfödare och ställt frågor.. jag går tom fram till folk på stan med speciella raser jag är intresserad av, och st'äller frågor,,,
fan, nu har jag säkert hamnat i hundträsket IGEN... och jag inte kommer få/skaffa hund på väääääldigt länge...
- Comment
Comment

Comment